۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کدال مشکل‌آفرین شد

مدیرعامل شرکت بورسی ضمن اعلام توقف نماد به دلیل اشکالات و کندی کدال در بارگذاری اطلاعات و زیان سهامداران، خواهان حل این مشکل توسط سازمان بورس شد!

به گزارش بیدار بورس، نصرت اله منزوی مدیرعامل شرکت بورسی مهرام اعلام کرد: ۱۵ شهریور یک مورد افشای اطلاعات "تغییر در ترکیب تولید و فروش" در دستور کار قرار گرفت. به دلیل اشکالات و کندی سامانه کدال بالاخره با صرف وقت بسیار، اطلاعات بارگذاری شد. لیکن ۱۶ شهریور مشاهده شد عنوان اطلاعیه به اشتباه تغییر کرده و در عین حال نماد شرکت نیز متوقف شده است.

این شرکت همواره خود را مقید به رعایت قوانین و مقررات ناظر بر فعالیت می‌داند و تمام امکانات را در این راه به کار بسته است اما این اشکالات بعضاً ناشی از عملکرد سامانه از کنترل این شرکت خارج بوده و باعث ضرر زیان سهامدار جزء و بی اعتمادی این گروه از سهامداران به شرکت خواهد بود.

بنابراین در صورت امکان همکاران و کارشناسان سازمان بورس قبل از توقف نماد و به منظور جلوگیری از خسارت به سهامداران، علل و عوامل مربوطه را از کارشناسان پشتیبانی شرکت رایان بورس جویا شده و در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب نسبت به توقف نماد اقدام کنند تا همه بتوانند حفظ منافع عمومی سهامداران را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند.

کد خبر 21358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =