آخرین روز معامله سهام ۴ نماد قبل از مجمع

در برابر توقف چهار نماد بورسی برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، ۱۲ شرکت بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.

به گزارش بیدار بورس، در پایان معاملات امروز، نماد شرکت های سرمایه گذاری خوارزمی برای برگزاری مجمع سالانه، کشتیرانی برای دو مجمع سالانه و فوق العاده، مهندسی نصیر ماشین و شیمی دارویی داروپخش برای مجمع فوق العاده، متوقف شد.

بر این اساس، "وخارزم" برای تصویب صورت های مالی، "حکشتی" برای تصویب صورت های مالی و اصلاح اساسنامه، "خنصیر، دشیمی"  برای تطابق اساسنامه و افزایش سرمایه ۱۶ و ۹۸ درصدی از محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی، یکشنبه هفته آینده تصمیم گیری می کنند.

همچنین نماد شرکت های پتروشیمی مارون پس از برگزاری مجمع فوق العاده و مجمع عادی بطور فوق العاده، سرمایه گذاری مسکن شمالغرب؛ کشت و صنعت جوین؛ گروه امیر؛ پویا زرکان آق دره؛ تجلی توسعه معادن و فلزات؛ سرمایه گذاری سیمان تامین؛ کشت و صنعت و دامپروری پارس؛ حمل و نقل بین المللی خلیج فارس پس از افشای اطلاعات با اهمیت، پالایشگاه بندرعباس و ساختمان اصفهان با به حد نصاب نرسیدن مجمع عادی بطور فوق العاده، آذرآب‌ با رفع تعلیق، بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.

کد خبر 21937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =