قرمز کم‌رنگ بورس + تحلیل سهم "شسینا"

شاخص کل در نهایت افت حدود ۹۰۰ هزار واحدی را تجربه کرد اما از میانه‌های بازار شاهد برگشت نسبی شاخص کل به لیدری خودرویی ها بودیم. ارزش معاملات هم در حالی به حدود ۳هزار میلیارد تومان رسید که تا میانه‌های بازار در سطح یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان قرار داشت.

به گزارش بیدار بورس، بازارسرمایه در اولین روز آذرماه روند منفی کم رنگی را در پیش گرفت و در نهایت کمتر از هزار واحد ریزش را تجربه کرد.  
   شاخص کل بورس که در نیمه اول بازار تحت تاثیر معاملات پالایشی‌ها و فلزی‌ها کاهش یافته بود، در نیمه دوم بازار با لیدری خودرویی‌ها کمی از عقبگرد خود را جبران کرد.  
خبر اختصاص سه میلیارد دلار به واردات دارو که توسط خاندوزی، وزیر اقتصاد، اعلام شد توانست تاثیر اندکی بر جریان معاملات این گروه بگذارد. برخی سهام این گروه پس از اعلام این خبر در رنج مثبت و نزدیک به صف خرید معامله شدند.

** از معاملات امروز چه خبر؟                                                                                                  
در پایان معاملات امروز(سه‌شنبه، یکم آذر ماه) شاخص کل بورس پس از افت۹۳۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۶۵۸ واحد قرار گرفت.           
 نماگر هم‌وزن بورس اخلاف جهت شاخص کل حرکت کرد و با گام کوتاه ۰.۳ درصدی، تنها هزار و ۱۵ واحد افزایش یافت.

** صدرنشین ورود پول هوشمند
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "شسینا"  که امروز جز صدرنشینان ورود پول هوشمند بود، می‌اندازیم.                  

قرمز کم‌رنگ بورس + تحلیل سهم "شسینا"

                                                                                                 

منبع: بیدار بورس
کد خبر 23871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =