رونمایی سونی و هوندا از خودروی برقی Afeela

خودرو مشترک سونی و هوندا در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ به‌نمایش درآمد.

به گزارش بیدار بورس، سونی و هوندا در جریان CES ۲۰۲۳ از نمونه اولیه ای با نام تجاری Afeela رونمایی کردند که قرار است به «فضای سرگرمی متحرک» تبدیل شود.

نزدیک به یک سال پس از طرح مشترک سونی و هوندا برای ساخت و فروش خودروهای الکتریکی، این دو شرکت نمونه اولیه ای را با نام تجاری Afeela رونمایی کردند.

به گفته تک کرانچ، این سدان چهار در، چهارشنبه در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ روی صحنه رفت. کنیچیرو یوشیدا، مدیر عامل سونی، همزمان با رونمایی از Afeela گفت اولویت آنها ساخت خودروهایی است که قابلیت های مستقل دارند و به «فضای سرگرمی متحرک» تبدیل می شوند.

به گفته ی یوشیدا، اولین پیش فروش Afeela برای نیمه اول سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است و فروش آن در همان سال آغاز می شود. محموله های اولیه در بهار ۲۰۲۶ به دست مشتریان در آمریکای شمالی خواهد رسید.

سونی و هوندا قبلاً گفته بودند که خودروی الکتریکی جدید آن ها ابتدا در کارخانه هوندا در آمریکای شمالی تولید می شود و قابلیت های رانندگی خودکار سطح ۳ را در شرایط محدود ارائه می کند. سطح ۳ به این معنی است که خودرو می تواند در موقعیت هایی مانند ترافیک رانندگی کند، اما درصورت درخواست سیستم، راننده باید مسوولیت حرکت در ادامه مسیر را بر عهده بگیرد.

خودروی برقی سونی و هوندا،رونمایی از خودرو مشترک سونی و هوندا در نمایشگاه CES 2023

سونی در CES ۲۰۲۳ جزئیات جدیدی را در مورد طراحی خودروی مذکور فاش کرد. درواقع، گروه سازنده ی Afeela به دنبال دستیابی به خودرویی است که بتواند رسانه های تعاملی سرگرم کننده و هیجان انگیزی را در اختیار سرنشینان قرار دهد.

در نظر داریم امکانی را بررسی کنیم که چگونه رسانه ها می توانند تعامل سرگرم کننده و هیجان انگیزی در حین حرکت برای سرنشینان ایجاد کنند.

کد خبر 25524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =