اکثر نمایندگان خواهان پایان لایحه بودجه ۱۴۰۲ در سال جاری هستند

نماینده مجلس ضمن انتقاد از تاخیر دولت در ارسال لایحه بودجه ۱۴۰۲،گفت: اکثر نمایندگان بر اتمام بررسی لایحه بودجه در سال جاری و رسیدگی به لایحه برنامه توسعه هفتم در سال آینده اصرار دارند.

به گزارش بیداربورس، محمدحسین فرهنگی با تاکید بر مخالفت با تصویب لایحه بودجه سال آینده به صورت سه دوازدهم به ایرنا، گفت: تصویب بودجه به صورت سه دوازدهم، موجب ضعف مجلس و دولت خواهد شد و کشور را معطل دیر رسیدن برنامه هفتم توسعه خواهد کرد.

وی افزود: اکثر نمایندگان بر اتمام بررسی لایحه بودجه در سال جاری و رسیدگی به لایحه برنامه توسعه هفتم در سال آینده اصرار دارند. چرا که بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ قبل از برنامه هفتم بودجه منجر به اتفاق خاصی نخواهد شد. بنابراین انتظار می رود برنامه ششم توسعه یکبار دیگر برای ۶ ماه تمدید و از ابتدای سال آینده بررسی برنامه هفتم توسعه در دستور کار بررسی نمایندگان قرار گیرد.

فرهنگی ادامه داد: لازم بود دولت در نحوه ارائه لایحه بودجه به مجلس، عرف را رعایت کرده و رییسی یا معاون اول یا رییس سازمان برنامه و بودجه و حتی معاون مجلس، لایحه بودجه ۱۴۰۲ را به مجلس ارائه می‌دادند تا این شرایط ایجاد نشود.

کد خبر 25629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =