دلار در حوالی ۴۱ هزار تومان 

دلار این روزها بار دیگر روند صعودی را در پیش گرفته و در حوالی کانال ۴۱ هزار تومان پرسه می‌زند. به عقیده کارشناسان اقتصادی این روزها عوامل زیادی دست به دست هم داده‌ تا مسیر رشد دلار هموار شود که از میان این عوامل می‌توان به برجام اشاره کرد که اخیرا  طرف غربی مدعی مرگ آن شده و نتانیاهو نیز گفته که مانع به سرانجام رسیدن آن خواهد شد. 

به گزارش بیداربورس دلار این روزها بار دیگر روند صعودی را در پیش گرفته و در حوالی کانال ۴۱ هزار تومان پرسه می‌زند. به عقیده کارشناسان اقتصادی این روزها عوامل زیادی دست به دست هم داده‌ تا مسیر رشد دلار هموار شود که از میان این عوامل می‌توان به برجام اشاره کرد که اخیرا  طرف غربی مدعی مرگ آن شده و نتانیاهو نیز گفته که مانع به سرانجام رسیدن آن خواهد شد. 
تجربه نشان داده که بانک‌مرکزی همواره در این شرایط سیاست ارزپاشی را در پیش میگیرد تا با استفاده از آن تقاضا را کنترل کرده و قیمت ارز را پایین بیاورد اما ایندفعه سیاست بانک‌مرکزی تثبیت نرخ دلار است که این موضوع نشان از احتمال کمبود منابع ارزی دولت است. 
 
*معامله دلار هرات روی ۴۰.۵۵۰ تومان 
دلار هرات که روز گذشته در کانال ۴۰ هزار و ۷۵۰ تومان داد و ستد می‌شد امروز با کاهشی اندک به ۴۰ هزار و ۵۵۰ تومان رسیده است. 

*دلار صرافی ملی روی ۳۹ هزار تومان 
دلار صرافی ملی هم امروز در تابلو با نرخ ۳۹.۴۶۳ تومان به فروش گذاشته شده است. 

*تداوم رشد نرخ دلار در معاملات بازار توافقی
امروز در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی ارز، دلار با قیمت ۳۹ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. 

*دلار نیمایی در کانال ۲۸ هزار تومان
طبق دستور رییس کل بانک مرکزی دلار نیما روی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تثبیت شده است. 

*دلار آزاد در کانال ۴۱ هزار تومان 
دلار بازار آزاد در هفته‌های گذشته تا کانال ۳۹ هزار تومان عقب‌نشینی کرد پس از روند صعودی گرفته و حتی کانال ۴۱ هزار تومان را هم فتح کرد؛ اکنون با کمی عقب‌نشینی با قیمت  ۴۰ هزار و ۸۰۰ تومان در حال معامله است. 

*از دلار فردایی چه‌خبر؟
دلار فردایی حدود ۱۰۰ تومان از دلار نقدی عقب‌تر است و ۴۰ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت خورده است. 

منبع: بیدار بورس
کد خبر 25642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =