۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
تحلیل تکنیکال سمگا

تحلیل تکنیکال گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران را از اینجا بخوانید.

به گزارش بیداربورس سهم در تایم فریم هفتگی و با دید بلندمدت درون یک کانال صعودی به حرکت خود ادامه می‌دهد و در قالب نزولی که از دی‌ماه سال ۹۹ شروع شده از محدوده سقف کانال به کف کانال رسیده و حدود ۷۵ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

تحلیل تکنیکال سمگا

با نگاهی نزدیک‌تر به حرکت اخیر سهم مشخص است که سهم نسبت به محدوده حمایتی (۴۵۰۰-۵۵۰۰) ریال واکنش مثبت داشته و توانسته گارد نزولی خود را به سمت بالا بشکند. همچنین خط روند نزولی بلندمدت RSI نیز به سمت بالا شکسته شده و به نظر می‌رسد شرایط برای صعود بیشتر سهم نیز مهیا باشد.

تحلیل تکنیکال سمگا

در تایم هفتگی اندیکاتور بولینگر بند به‌صورت افقی درآمده و در صورت بسته شدن کندل هفتگی بالای آن بریک اوت این اندیکاتور رخ خواهد داد که سیگنال قوی خرید محسوب می‌شود.

تحلیل تکنیکال سمگا

در تایم روزانه نیز همان‌طور که مشخص است سهم توانسته ابر کومو را به سمت بالا بشکند و روند سهم از نزولی به صعودی تغییر پیدا کرده است. تنکنسن و کیجنسن تمایل صعودی دارند و RSI به محدوده اشباع خرید رسیده ولی هیچ‌گونه واگرایی منفی به وجود نیامده است.

تحلیل تکنیکال سمگا

در نمودار تعدیل نشده نیز شکست گارد نزولی سهم به سمت بالا مشهود بوده و مناطق مقاومتی (۸۰۰۰-۹۰۰۰) – (۱۲۵۰۰-۱۴۰۰۰) ریال در مسیر سهم قابل مشاهده است.

تحلیل تکنیکال سمگا

موج شماری تایم روزانه نیز به گونه ایست که به نظر می‌رسد یک ۵ موجی نزولی به سمت پایین به اتمام رسیده و موج صعودی جدیدی آغاز گردیده است. همچنین شاخص JTI نیز به رنگ قرمز درآمده و ورود پول هوشمند به این سهم را نشان می‌دهد.

تحلیل تکنیکال سمگا

نمودار سه خط شکست نیز در تایم هفتگی به‌تازگی شروع به ساخت بلاک‌های سفید نموده و نمودار تایم روزانه نیز صعودی می‌باشد.

تحلیل تکنیکال سمگا

جمع‌بندی:

  1. شرایط بلندمدت سهم کاملاً مساعد است و سهم قابلیت دستیابی به اهداف ۹۰۰۰ – ۱۲۵۰۰ و ۱۷۰۰۰ ریال را خواهد داشت.
  2. محدوده حمایتی معتبر سهم در (۴۸۰۰-۵۵۰۰) ریال قابل مشاهده بوده و محدوده‌های مقاومتی در مسیر سهم در (۸۰۰۰-۹۰۰۰) – (۱۲۵۰۰-۱۴۰۰۰) ریال قرار دارند.

تحلیلگر: شرکت سبدگردان آمیتیس

منبع: بیدار بورس
کد خبر 25755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =