مجوز محصول جدید خودروساز بورسی

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، با اعلام کسب مجوز ورود محصول جدید گروه بهمن از تبدیل این شرکت بورسی به ضلع سوم صنعت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش بیداربورس به نقل از بورس‌پرس، سهیل معمارباشی در بازدید از کارخانه بهمن موتور و اعلام امیدواری تسریع در تکمیل سرمایه‌گذاری‌ها، گفت: خودروهای تجاری گروه بهمن از کیفیت بالایی برخوردارند و سهم بسزایی در حمل و نقل درون‌ و برون‌شهری دارند. در ارزیابی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد نیز شاهد رضایت مشتریان بودیم و امیدواریم این روند نه تنها ادامه داشته باشد بلکه بهبودهایی هم حاصل شود.

وی افزود: مجوزهای دیگنیتی به‌عنوان یک SUV داخلی‌سازی شده از وزارت صنعت کسب شده و این محصول جدید با برخورداری از ظاهری زیبا، قوای محرکه توانمند و امکانات رفاهی بالا به دلیل استفاده از فناوری‌های جدید، مصرف سوخت بسیار پایینی را دارا است. گروه بهمن فعالیت مناسبی در عرضه خودروهای جدید انجام داده و با ورود دیگنیتی، استقبال بالایی از آن می‌شود.

معمارباشی ادامه داد: بسترهای جهش تولید در حال آماده‌سازی است و طبق تهیه و تدوین بسته‌ای برای صنعت خودرو، تولید ۲۸۰ هزار دستگاه برای چند شرکت خصوصی با فراهم شدن الزامات لازم دیده شده است. به دنبال آن هستیم تا بتوانیم در زیرساخت‌ها، تامین منابع مالی و ارزی و رفع مسائل و مشکلات گمرک کمک‌های لازم را انجام دهیم تا رقبای جدیدی در حوزه خودروسازی وارد شوند و بتوانند همپای خودروسازان بزرگ دیگر در بازار خودرو نقش‌ آفرینی کنند.

کد خبر 260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =