رشد ۱۲.۹۰ درصدی شاخص بورس در دیماه

شاخص بورس در دیماه امسال طی ۱۸روز معاملاتی، با ثبت ۱۹۲هزار و ۹۴۳واحد افزایش، معادل ۱۲.۹۰ درصد رشد کرد.

به گزارش بیداربورس، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در دیماه امسال تعداد ۲۸۱میلیارد و ۸۵۵میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۷۱۴هزار و ۵۷۹میلیارد ریال در بیش از ۱۳میلیون و ۷۱۸هزار و ۹۱۲دفعه طی ۱۸روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت که در مقایسه با ماه قبل خود به ترتیب ۱۳.۴۷ درصد افزایش، ۲۶.۳۳ درصد کاهش و ۶۰.۵۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.

این درحالی است که تعداد ۲۷میلیارد و ۶۱۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۶۴هزار و ۱۸۰میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته که نسبت به دیماه گذشته به ترتیب ۰.۵۰ و ۱۶.۹۲ درصد افزایش داشته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۸روز، با ۱۹۲هزار و ۹۴۳واحد افزایش، معادل ۱۲.۹۰ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۶۸۹هزار و ۱۴۴واحد در پایان این ماه رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۸۰هزار و ۴۶۶واحد افزایش، معادل ۱۸.۰۵درصد رشد کرد و رقم ۵۲۶هزار و ۱۸۸واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۵۲هزار و ۳۴۷واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۲۷۷هزار و ۵۴۰واحد و شاخص بازار دوم با ۳۵۴هزار و ۲۶۲واحد افزایش به عدد ۳ میلیون و ۲۷۵هزار و ۶۹۵واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۳.۵۴درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱۲.۱۳درصد رشد همراه شده‌اند.

منبع: تسنیم
کد خبر 26110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =