رشد ۱۷ درصدی درآمدهای عملیاتی پتروشیمی فرابورسی در ۹ ماهه

پتروشیمی امیرکبیر با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه ، رشد ۱۷ درصدی درآمدهای عملیاتی را نسبت به دوره مشابه سال قبل به ثبت رساند.

به گزارش بیداربورس، شرکت پتروشیمی امیرکبیر با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه سال مالی جاری ، رشد ۱۷ درصدی درآمدهای عملیاتی را در این مدت نسبت به دوره مشابه سال قبل به ثبت رساند.

بر این اساس، "شکبیر" طبق سیاست حمایت از تولید ، تامین نیاز بازار داخلی انواع پلی اتیلن را با اولویت بالا در دستور کار قرار داده و در فروش داخلی از منظر تناژی و مبلغی از رشد ۲۰ و ۳۸ درصدی برخوردار بود.

همچنین در ۹ ماه سال ۱۴۰۰ با احتساب افزایش ۳۷۲ درصدی نرخ یوتیلیتی و تعدیلات مربوطه، سود ۹۰۳۷ ریالی به ازای هر سهم محقق شده بود که در سال جاری با ۷ درصد افزایش به ۹۶۸۷ ریال رسید.

پتروشیمی امیرکبیر به عنوان تولید کننده متنوع ترین گریدهای پلی اتیلن ، همواره توسعه محوری و ارتقا سطح رضایت مندی ذی نفعان را در نظر دارد. این شرکت در سایت چهار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی استان خوزستان واقع شده و ۵۲ درصد از سهام آن در اختیار هلدینگ توسعه سرمایه رفاه متعلق به بانک رفاه کارگران و وزارت کار است.

کد خبر 26262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =