عملکرد ۱۰ ماهه "غکورش، قرن، کیمیاتک" با رشد ۱۸۸، ۶۴ و ۶۵ درصدی درآمد

سه شرکت صنعت غذایی کورش، پدیده شیمی قرن و آریان کیمیا تک در عملکرد ۱۰ ماهه قادر به شناسایی درآمد ۱۴.۵ ، ۲.۹ و ۲.۲ هزار میلیارد تومانی و رشد ۱۸۸، ۶۴ و ۶۵ درصدی شدند.

به گزارش بیداربورس، سه شرکت صنعت غذایی کورش، پدیده شیمی قرن و آریان کیمیا تک، گزارش عملکرد دی و ۱۰ ماه سال مالی جاری را منتشر کردند.

بر این اساس، "غکورش" در دوره آذر از فروش داخلی روغن خوراکی، محصولات نیمه ساخته، ذرت دامی، روغن خام و تصفیه و سایر ضایعات بالغ بر ۱.۸ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

این شرکت بورسی در عملکرد ۱۰ ماهه بالغ بر ۱۴.۵ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۸۸ درصدی روبرو شد. جزئیات هزینه های انرژی را می توان اینجا مشاهده کرد.

همچنین "قرن" در دوره دی از فروش داخلی و صادراتی محصولات بهداشت شخصی، البسه و خانه و ارائه خدمات بالغ بر ۴۲۶ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این شرکت بورسی در عملکرد ۱۰ ماهه بالغ بر ۲.۹ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۶۴ درصدی روبرو شد. جزئیات هزینه های انرژی را می توان اینجا مشاهده کرد.

در این میان، "کیمیاتک" در دوره دی از فروش داخلی محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی بالغ بر ۲۶۳.۳ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این شرکت بورسی در عملکرد ۱۰ ماهه بالغ بر ۲.۲ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۶۵ درصدی را تجربه کرد. جزئیات هزینه های انرژی را می توان اینجا مشاهده کرد.

علت تغییرات در نرخ میانگین فروش و مبالغ فروش محصولات عمدتا بابت تغییرات در ترکیب فروش محصولات و علت عدم فروش صادراتی در دی ماه عمدتاً بابت مصادف بودن با پایان سال میلادی است.

کد خبر 26432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =