انحلال شرکت شوینده معروف و اخراجی بورس رد شد

حکم بدوی انحلال شرکت تولی پرس که از ۹ سال قبل در فرابورس حضور دارد توسط دادگاه تجدید نظر رد شد.

به گزارش بیداربورس، شرکت تولی پرس که بعد از ۱۲ سال حضور در بورس از اسفند سال ۹۲ به دلیل زیان انباشته و عدم احراز شرایط با دریافت کارت قرمز راهی بازار پایه نارنجی فرابورس شده از رد حکم بدوی انحلال در دادگاه تجدید نظر خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

بر اساس این گزارش، "شتولی" اعلام کرد: دادگاه بدوی حکم انحلال شرکت را صادر کرده بود اما دادگاه تجدید نظر ضمن رد حکم بدوی، دعوی مذکور را در قالب قرار سقوط دعوا رد کرد.

با توجه به محدودیت ها و موانع ایجاد شده از سوی سازمان مالیاتی خصوصاً مسدود کردن خلاف مقررات گواهی ارزش افزوده و پیرو مصوبه ۱۶ اردیبهشت هیأت مدیره ، کلیه فعالیت تولیدی شرکت از همین تاریخ تا اطلاع ثانوی بطور کامل متوقف شد.

"َشتولی" که دارای سرمایه ۲۵ میلیارد تومانی است، طبق رای بدوی دادگستری استان تهران و به دو دلیل عدم تشکیل مجمع فوق‌العاده ( خروج از زیاندهی و ماده ۱۴۱ قانون تجارت) و شکایت از هیات مدیره، منحل اعلام شده بود.

در ترکیب سهامداری این شوینده معروف و قدیمی ایران، شرکت های کف با ۳۴.۷ درصد، سهامدار عمده بوده و بنیاد ۱۵ خرداد و شرکت کیمیای ایران، بسته بندی داروگر، ارزش آفرینان سرمایه مالک ۲۲.۹ ، ۸ ، ۷ و ۶ درصدی هستند.

کد خبر 30181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =