عرضه اولیه راهکار خوبی برای مولدسازی دارایی‌های شهرداری‌ها است

سیف گفت: برای اینکه بتوانیم تامین مالی شهرداری‌ها را در بازار سرمایه تقویت و در حوزه مولدسازی دارایی‌های شهرداری‌ها و بانک شهر گام برداریم، به نظر می‌رسد عرضه اولیه، راهکار بسیار خوبی برای سال‌های آینده خواهد بود و سوددهی خوبی برای سهامداران به همراه دارد.

به گزارش بیدار بورس، عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام گروه مالی شهر به روش ثبت سفارش امروز یکشنبه به عنوان دومین عرضه اولیه امسال بورس تهران انجام شد.

یزدان سیف، رئیس هیئت‌مدیره گروه مالی شهر در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به توانمندی گروه مالی شهر و مدل کسب و کاری که برای آن طراحی شده است، برای اینکه بتوانیم تامین مالی شهرداری‌ها را در بازار سرمایه تقویت و در حوزه مولدسازی دارایی‌های شهرداری‌ها و بانک شهر گام برداریم، به نظر می‌رسد عرضه اولیه، راهکار بسیار خوبی برای سال‌های آینده خواهد بود و سوددهی خوبی برای سهامداران به همراه دارد.

سیف در ادامه با اشاره به مطالبات بانک شهر از شهرداری‌ها، عنوان کرد: با تلاش همه همکاران و مدیرعامل بانک شهر موضوع مطالبات در شرایط بهتری قرار گرفته که به تبع آن گروه مالی شهر نیز تحت تاثیر مثبت قرار گرفته است. گروه مالی شهر بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات خود را در سال گذشته تعیین تکلیف کرده است.

به گفته رئیس هیئت مدیره گروه مالی شهر، جریان تامین مالی فی مابین شهرداری‌ها و بانک شهر جریان ایستا و تجمعی از مطالبات نیست. بلکه یک جریان کارآمد از نحوه تامین مالی اقتصاد شهری است که منافع سهامداران بانک شهر و سپرده‌گذاران را به همراه داشته و می‌تواند بازار سرمایه و بازار پول را در حوزه تامین مالی شهرداری‌ها به یکدیگر نزدیک کند.

سیف تاکید کرد: همه ارکان بانک شهر و گروه مالی شهر با نگاه به منافع همه ذینفعان در تلاش هستند تا روزهای خوبی را برای سهامداران رقم بزنند.

کد خبر 30571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =