کسب درآمد ۶۲۵.۸ میلیاردی و سود ۳۰۶ ریالی "تپسی" + چشم انداز ۱۴۰۲

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی در عملکرد سال گذشته، ۶۲۵.۸ میلیارد تومان درآمد عملیاتی و ۳۰۶ ریال سود خالص برای هر سهم محقق کرد.

به گزارش بیداربورس، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی، گزارش عملکرد ۱۲ ماه سال مالی گذشته را ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، عرضه اولیه ۵ درصدی سهام "تپسی" به صندوق‌ها و کشف قیمت ۹۳۸ تومانی در خرداد ماه، عرضه ۱۰ درصد سهام به سهامداران حرفه‌ای به روش پذیره‌نویسی در مهر ماه و برداشته شدن محدودیت سهامداران و عرضه به عموم در دی ماه سال گذشته صورت گرفت.

این شرکت سال گذشته با ۱۲۳۰ نیرو، ۲.۲۴ میلیون راننده، ۲۳.۵ میلیون مسافر با درآمد ماهانه ۵۲ میلیارد تومانی در ازای ۱۵ درصد کمیسیون دریافتی و ارزش سالانه ۳۴۵ میلیارد تومانی سفرها ، ۳۳ شهر فعال را تحت پوشش داشت و در حال فعالیت بود.

در چشم انداز تپسی برای سال جاری پیش بینی رشد ۸۰ تا ۱۰۰ درصدی درآمد از طریق افزایش تعداد سفرها و نفوذ در شهرهای اصلی مانند تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و... ، گسترش بازارهای هدف جدید در میان دهک‌های پایین جامعه از طریق راه‌اندازی و توسعه خدمات اقتصادی و به صرفه مانند سفر اشتراکی یا ۳۰ درصد کاهش هزینه سفر درون شهری و قابلیت کاهش هزینه سفر با انتظار بیشتر، افزایش ۴۰۰ درصدی سفرهای موتوپیک از خدمات پیک فوری تپسی، رشد و توسعه تپسی پک سرویس ارسال اقتصادی با امکان ارسال زمانبندی شده چند بسته به چند مقصد با خودرو که برای مخاطب هدف کسب و کارهای کوچک راه‌اندازی شده و هزینه‌های ارسال را تا ۳۰ کاهش می‌دهد، رشد سه برابری فروش فروشگاه اینترنتی تپسی گاراژ با تنوع بیش از ۲۵۰ محصول و خدمت مرتبط با خودرو ویژه سفیران تپسی، گسترش سرویس‌های مبتنی بر خدمات نوین مالی مانند BNPL ( الان خرید کن بعداً پرداخت کن) و بازده کیف پول تپسی که امکان سرمایه‌گذاری بر روی کیف پول داخل اپلیکیشن را برای کاربران فراهم کرده، باز طراحی اپلیکیشن راننده با هدف افزایش میزان رضایت مندی و ساعت کاری سفیران، باز طراحی اپلیکیشن مسافر با هدف ارتقای تجربه کاری و کاهش زمان درخواست خودرو با استفاده از ابزارهای هوشمند، جذب رانندگان جدید و افزایش وفاداری رانندگان فعلی از طریق اعطای وام‌های بدون بهره و سهام تپسی دیده شده است.

همچنین این استارت آپ در دوره مالی منتهی به اسفند بالغ بر ۶۲۵.۸ میلیارد تومان درآمد عملیاتی، ۷۵.۴ میلیارد تومان سود خالص و ۴۶۷ ریال سود برای هر سهم محقق کرد که نسبت به مدت مشابه قبل به ترتیب با رشد ۱۳۵، ۲۹۲ و ۱۸۲ درصدی روبرو شد. میزان سود خالص هر سهم بالغ بر ۳۰۶ ریال بود.

کد خبر 31723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =