رد پای قطر در بازار سکه ایران/پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۲ مرداد

فعالان بازار می گویند سیگنال‌های سیاسی موجود هم موجب شده کمتر کسی در موقعیت خرید سکه قرار بگیرد.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز، به دنبال نوسانات کاهشی نرخ دلار در معاملات نقدی دیروز قیمت سکه امامی هم در سراشیبی قرار گرفت و مسیر کاهش را دنبال کرد.

آنطور که رسانه ها اعلام کرده اند قیمت سکه امامی دیروز ۳۰۰هزار تومان ارزان شد و با ۲۶میلیون و ۹۰۰هزار تومان به فروش رسید.

در معاملات پشت خطی دیشب سکه در حدود ۲۶میلیون و۸۵۰هزار تومان قیمت خورد.

**ردپای قطر در بازار سکه

فعالان بازار می گویند سیگنال های سیاسی موجود هم موجب شده کمتر کسی در موقعیت خریدسکه قرار بگیرد.

روز قبل حسین امیرعبدللهیان میزبان وزیر خارجه قطر بود، سفری که گفته میشود به بهانه باز کردن گره ای که به کار آزادسازی زندانیان و تبادل آن ها افتاده انجام شده است و اگر نتایج مثبتی داشته باشد و خبرهای خوبی در ادامه ازاین سفر به گوش برسد ممکن است‌شیب  نوسانات نزولی بازار ارز و سکه را تا حدودی تند کند.

برخی از کانال های تلگرامی به نقل از نورنیوز ادعا کرده بودند که نمایندگان قطر حامل پیامی بودند که در بخشی از آن آمده است که دولت آمریکا خواهان توافق با ایران قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا است.

با این حال نورنیوز دیشب این شایعه را تکذیب کرد و نوشت اساسا چنین خبری با چنین محتوایی در هیچ‌یک از خروجی‌های نورنیوز منتشر نشده است.

**پیش بینی قیمت سکه

معامله گران باور دارند اگر نرخ دلار روز جاری به مسیر کاهشی دیروز ادامه دهد این امر می تواند بر قدرت کاهشی های بازار سکه بیفزاید.

به عقیده معامله گران‌ اگر سکه در مرز ۲۶میلیون و ۸۰۰هزار تومان مورد حمایت قرار نگیرد احتمال عقب نشینی تا ۲۶میلیون و۵۰۰هزار تومان وجود دارد.

با این حال اگر مرز یاد شده حفظ شود احتمال ورود سکه به کانال ۲۷میلیون تومان محتمل خواهد بود.

کد خبر 32217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =