معامله ۲.۷ میلیون تن محصول در بورس کالا

در هفته نخست مهر امسال، ۲ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۸۲۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۵.۳ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی، سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی و قیر، وکیوم باتوم و مواد پلیمری، سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

به گزارش بیداربورس، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۶۶۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۴ هزار و ۹۴۶ میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۶۶۵ تن سیمان، ۴۵۶ هزار تن سنگ آهن، ۳۳۳ هزار و ۱۳۱ تن فولاد، ۱۴۵ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۷ هزار و ۴۱۵ تن مس، ۴ هزار و ۴۰۵ تن آلومینیوم، ۵۵۰ تن روی/ف ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۴۵ تن کنسانتره فلزات گران بها معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۷۱ هزار و ۱۶۹ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۹ هزار و ۷۳۲ میلیارد تومان در هفته معاملاتی منتهی به ۷ مهر به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۷۷ هزار و ۵۸۰ تن قیر، ۱۴۶ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۰۱ هزار و ۲۲۸ تن مواد پلیمری، ۳۸ هزار و ۷۰۳ تن مواد شیمیایی، ۶ هزار و ۳۹۰ تن گوگرد، ۸۵۴ تن فرآورده های نفتی، ۶۰۰ تن عایق رطوبتی، ۱۴۰ تن گازها و خوراک ها، ۱۰۰ تن روغن و ۸۰ لوب کات معامله شد.

تالار کشاورزی هم میزبان دادوستد یک‌هزار و ۵۰ کیلوگرم زعفران به ارزش ۵۲.۵ میلیارد تومان بود.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۳۲ هزار و ۹۸۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۶۲۸ میلیارد تومان بود.

کد خبر 34522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =