معامله ۲.۶ میلیون تن محصول در بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۱ مهر امسال، ۳ میلیون و ۶۴ هزار و ۵۷۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۰.۲ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی همچنان سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری، سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

به گزارش بیداربورس، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۴۰۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۹.۳ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار، یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۷۴۰ تن سیمان، ۷۰۲ هزار تن سنگ آهن، ۴۷ هزار و ۵۱۹ تن فولاد، ۱۴۶ هزار تن آهن اسفنجی، ۸ هزار و ۴۱۰ تن مس، ۶ هزار و ۳۸۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۱۸۵ تن روی، ۲۲۵ تن چدن و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۷۹ هزار و ۷۳۹ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۰.۵ هزار میلیارد تومان در هفته سوم مهر به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۷۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۱۱ هزار و ۱۸ تن قیر، ۱۰۷ هزار و ۳۰۵ تن مواد پلیمری، ۴۶ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳۶ هزار و ۸۲۸ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار و ۲۸۰ تن گوگرد، ۲ هزار و ۸۴ تن روغن، ۹۴۰ تن عایق رطوبتی، ۷۵۰ تن فرآورده های نفتی و ۱۹۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۷ هزار و ۴۳۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۷۳ میلیارد تومان بود.

کد خبر 34955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =