مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰، ۱۰۳، ۱۰۰ و ۵۷ درصدی چهار شرکت صادر شد

چهار شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰، ۵۷، ۱۰۰ و ۱۰۳ درصدی را از دو محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش بیداربورس، چهار شرکت مبین انرژی خلیج فارس، آما، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها و بسته بندی ایران به ترتیب، مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰، ۵۷، ۱۰۰ و ۱۰۳ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر اساس این گزارش، "مبین" سرمایه فعلی را از ۲ به ۴ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز اعمال می شود.

سرمایه فعلی "فاما" از ۳۵۰ به ۵۵۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و استفاده از مزایای تخفیف مالیاتی  قانون بودجه سال جاری صرف می شود.

همچنین "وسکاب" سرمایه فعلی را از ۱.۲ به ۲.۴ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای حفظ و توسعه ارزش پرتفوی، اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج بابت شرکت در افزایش سرمایه شرکت‌های تابعه و سایر شرکت‌های سرمایه پذیر اعمال می شود.

در این میان، سرمایه فعلی "فبیرا" از ۱۷۷.۲ به ۳۶۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی برای اجرای طرح توسعه و تامین سرمایه در گردش صرف می شود.

کد خبر 35805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =