با چند میلیارد در محله میرداماد می‌توان خانه خرید؟

طبق گزارش‌های بازار مسکن، از آغاز سال جاری، وضعیت بازار مسکن در حالت کساد قرار گرفته و تعداد متقاضیان مسکن به شدت کاهش یافته است.

به گزارش بیداربورس به نقل از اکوایران محله میرداماد تهران جزو منتطق لوکس پایتخت به شمار می‌رود. از آنجایی که بیشتر بافت این محله تجاری است، بعد از پایان ساعت کاری، آرامش و سکوت به این منطقه باز می‌گردد. منطقه میرداماد از این جهت که به سایر نقاط تهران دسترسی خوبی دارد، گزینه مناسبی برای تهیه مسکن به شمار می‌رود. از نظر امکانات رفاهی و آموزشی نیز دسترسی راحتی برای ساکنان این منطقه وجود دارد.

با شروع امسال، بازار معاملات ملکی در وضعیت کساد قرار گرفت و از آن زمان تا به الان، متقاضی خرید بسیار کاهش یافته است.

محله میرداماد در منطقه ۳ و شمال پایتخت قرار دارد و از شمال به خیابان ظفر و بزرگراه نیایش، از جنوب به بزرگراه حقانی و همت، از شرق به خیابان شریعتی و از غرب به خیابان ولیعصر متصل می‌شود.

به گفته واسطه‌گران مسکن با شروع امسال، بازار معاملات ملکی در وضعیت کساد قرار گرفت و از آن زمان تا به الان، متقاضی خرید بسیار کاهش یافته است.

در منطقه میرداماد هم مانند سایر مناطق، بر اساس متراژ ملک، قیمت مسکن تغییر می‌کند.

آن‌طور که مشاوان املاک می‌گویند: میانگین قیمت هر مترمربع مسکن نوساز در محله میرداماد بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است و این در حالی است که در سال گذشته، بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان معامله می‌شد.

واحدی نوساز با ۶۵ مترمربع زیربنا در محله میرداماد، ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و واحدی ۱۷۰ متری و نوساز، ۲۸ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی با ۲۰۵ مترمربع زیربنا و ۲۱ سال ساخت، ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و واحدی ۷۳ متری و ۲۰ سال ساخت، ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در این محله، برای واحدی ۲۶۰ متری و ۲۲ سال ساخت نیز، ۲۶ میلیارد تومان و آپارتمانی ۱۲۵ متری و ۱۷ سال ساخت، ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

مسکن-میرداماد

کد خبر 35939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =