آغاز پرداخت سود نقدی ۳۱ ریالی تپسی برای سهامداران حقیقی و حقوقی

فرآیند پرداخت سود نقدی ۳۱ ریالی سال مالی قبل شرکت تپسی برای سهامداران حقیقی و حقوقی آغاز شده و تا پایان هفته از طریق سجام واریز خواهد شد.

به گزارش بیداربورس، اولین مجمع سالانه شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی بعد حضور در فرابورس، ۲۱ تیر ماه برگزار و با تصویب صورت های مالی، مقرر شد ۳۱ ریال سود برای هر سهم توزیع شود.

بر اساس این گزارش و طبق اعلام قبلی، فرآیند پرداخت سود نقدی سال مالی ۱۴۰۱ تمامی سهامداران حقیقی و حقوقی از ۲۰ آبان آغاز شده و تا پایان هفته از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز خواهد شد.

این سود متعلق به سهامدارانی است که تا قبل از برگزاری مجمع سالانه در ۲۱ تیر ماه در سامانه سجام ثبت‌نام کردند. سهامدارانی که تا قبل از تاریخ فوق، در سامانه ثبت‌نام نکردند براساس زمان‌بندی اعلامی در تیر ماه باید نسبت به ثبت‌نام اقدام تا بلافاصله سود را دریافت کنند.

تپسی اولین و تنها استارت آپی است که وارد بازار سرمایه شده است. طبق گزارش ۶ ماه منتهی به شهریور ۱۴۰۲، درآمدهای عملیاتی این شرکت معادل ۴۷۱ میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه قبل، ۸۳ درصد رشد داشت. همچنین سود خالص در این بازه زمانی ۷۳ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه گذشته، رشد ۲۵۷ درصدی نشان می‌دهد.

کد خبر 36144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =