بازدهی بورس در بلندمدت بسیار بیشتر از سایر بازارهاست

رئیس سازمان بورس گفت: سرمایه‌گذاری با نگاه بلندمدت در بورس سود بیشتری نسبت به سایر بازارها خواهد داد و صندوق‌های سرمایه‌گذاری نشان دادند که بازدهی بازار سهام در بلندمدت بسیار بیشتر از بازدهی دیگر بازارها بوده و با اختلاف معناداری سود بسیار قابل توجهی را نصیب سهامداران کرده است.

به گزارش بیداربورس رئیس سازمان بورس گفت: سرمایه‌گذاری با نگاه بلندمدت در بورس سود بیشتری نسبت به سایر بازارها خواهد داد و صندوق‌های سرمایه‌گذاری نشان دادند که بازدهی بازار سهام در بلندمدت بسیار بیشتر از بازدهی دیگر بازارها بوده و با اختلاف معناداری سود بسیار قابل توجهی را نصیب سهامداران کرده است.

سهامداران برای ورود به بورس حتماً از مشاوره نهادهای رسمی بازار سرمایه استفاده کنند و یکی از کارهایی که جدی که انجام می‌دهیم افزایش نهادهای مالی است.

نخستین توصیه به مردم این است که حتماً با مشورت و نهادهای رسمی وارد بازار سهام شوند و سعی بر انتخاب ابزار درست داشته باشند.

اگر مردم از دانش و سواد کافی برای سرمایه گذاری مستقیم در بورس برخوردار نیستند، و اگر نمی‌خواهند هیچ‌گونه ریسکی متحمل شوند اقدام به سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت کنند و اگر قصد خرید سهم در بازار را دارند از صندوق‌های سرمایه‌گذاری اهرامی استفاده کنند که تا دو برابر سرمایه‌شان سود یا زیان می‌دهد.

اگر کسی پیشنهاد سود نامتعارفی داد قطعاً مشکلی در آنجا وجود دارد؛ اما در بازار سرمایه می‌توانند باید سودهای معقول و منطقی کسب کنند البته بازار سهام ریسک‌های خود را دارد و تاثیرپذیر از قیمت‌های جهانی، تنش‌های بین‌المللی، جنگ‌های منطقه‌ای یا تصمیمات اتخاذ شده در سطح کلان است؛ اما امروز در بورس ابزارهای مختلفی با توجه به ذائقه ریسک سرمایه‌گذاران وجود دارد.

کد خبر 36290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =