تحلیل تکنیکال "شاخص‌کل و هم‌وزن"

تحلیلگر بازار سرمایه با تحلیل تکنیکال روند شاخص کل و هم وزن، دو سناریوی کاهش و افزایش تا سطح ۱.۹۵ و ۲.۱۵ میلیون واحد را محتمل دانست.

به گزارش بیداربورس، علی ملک لی شاخص کل و هم وزن را مورد تحلیل تکنیکال قرار داد و به باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: شاخص بورس هفته گذشته با ۲.۰۵۶ میلیون واحد شروع به کار کرد و پایان هفته با کاهش کمتر از یک درصدی به ۲.۰۳۸ میلیون واحد رسید تا هفته‌ای آرام و رو به منفی رقم بخورد.

با توجه به عدم تغییر جدی شاخص در هفته گذشته و شرایط تکنیکالی، همچنان دو احتمال پیش رو است‌. احتمال اول با توجه به رسیدن شاخص به مقاومت قوی، کاهش تا سطح ۱.۹۵۰ میلیون واحد و سپس حرکت موج جدید صعودی است. احتمال دوم، افزایش قدرتمند شاخص و عبور از ابرکومو و سپس استراحت کوتاه و ادامه روند صعودی تا سطح ۲.۱۵ میلیون واحد است.

تحلیل تکنیکال "شاخص‌کل و هم‌وزن"

شاخص کل هم وزن وضعیت بهتری از شاخص کل داشت و در روز اول کاری هفته با ۶۹۹ هزار واحد شروع به کار کرد و پس از افزایش حدود ۰.۵ درصدی، پایان هفته به ۷۰۲ هزار واحد رسید.

شرایط کلی این شاخص نیز مانند شاخص کل است و چنانچه بتواند این سطح مقاومتی را با قدرت به سمت بالا بشکند، روند صعودی را تثبیت می کند در غیر این صورت امکان کاهش این شاخص وجود دارد.

تحلیل تکنیکال "شاخص‌کل و هم‌وزن"

کد خبر 36357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =