زمان تقریبی مجمع دو شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت مشخص شد

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس از برگزاری مجامع سهام عدالت دو سرمایه گذاری استانی خراسان شمالی و زنجان در نیمه دوم بهمن خبر داد.

به گزارش بیداربورس، ولی اله جعفری با اشاره به برگزاری مجامع سهام عدالت دو استان‌ خراسان شمالی و زنجان در نوبت اول به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دلیل انتخاب این دو استان، آمادگی اطلاعات و صورت‌های مالی است تا بتوان در مجمع در خصوص آنها تصمیم گرفت.

وی افزود: برای اینکه فرصتی جهت برگزاری مجامع شرکت‌های تعاونی شهرستانی سهام عدالت وجود داشته باشد، مجامع این دو استان طبق برنامه در نیمه دوم بهمن برگزار خواهد شد. چرا که طبق مصوبه شورای عالی بورس، مجامع تمام شرکت های سرمایه گذاری استانی باید تا ابتدای سال آینده برگزار شود.

براساس این گزارش از ۵۰ میلیون سهامدار عدالت حدود ۲۰ میلیون نفر به صورت مستقیم و ۳۰ میلیون نفر به صورت غیر مستقیم از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی، سهام را مدیریت می‌کنند. مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت برای سهامدارانی است که روش غیر مستقیم را برگزیدند و سهامداران مستقیم می‌توانند در مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر حضور داشته باشند و اعمال رای کنند.

کد خبر 37253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =