مجوز افزایش سرمایه ۳۵ تا ۹۶۰ درصدی پنج شرکت صادر شد

پنج شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰، ۵۴، ۷۹، ۳۵ و ۹۶۰ درصدی را از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش بیداربورس، پنج شرکت سیم و کابل ابهر، فرآورده های نسوز پارس، آلومتک، لیزینگ رایان سایپا و لعابیران به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰، ۵۴، ۷۹، ۳۵ و ۹۶۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر اساس این گزارش، "بکابل" سرمایه فعلی را از ۱۰۲.۳ به ۲۰۴.۷ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "کفپارس" از ۱۶۱.۹ به ۲۵۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و بهبود سرمایه در گردش صرف می شود.

همچنین "فالوم" سرمایه فعلی را از ۱۴۰ به ۲۵۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و تکمیل وجه تجهیزات در حال خرید اعمال می شود.

سرمایه فعلی "ولساپا" از ۱.۴ به ۱.۹۶ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای افزایش حجم تسهیلات اعطایی به مشتریان جهت خرید خودرو و سایر کالاها صرف می شود.

در این میان، "شلعاب" سرمایه فعلی را از ۶۰ به ۶۳۵.۷ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

کد خبر 37288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =