۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
رکوردزنی "نطرین" در پایان سال مالی 

نطرین روند درآمدزایی خود را ارتقا داد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت عطرین نخ قم در اسفندماه ۱۴۰۲ (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) میزان درآمدی که میزان درآمدی که از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج از کشور به دست آورد برابر با مبلغ ۷۳ میلیارد تومان بود که در مقایسه با بهمن ماه ۱۴۰۲ با رشد ۳۷ درصدی همراه بود، همچنین این مبلغ ثبت‌شده "نطرین" نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد قابل توجه ۱۳۷ درصدی در بازه زمانی یکساله مواجه بود.
نطرین در ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۲ میزان درآمد تجمیعی خود در این دوره را مبلغی برابر با ۵۱۲ میلیارد تومان در کارنامه مالی خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در پایان اسفندماه ۱۴۰۱ با افزایش ۷۰ درصدی روبه‌رو بود، بیشترین تمرکز این شرکت بر فروش در بازار داخل کشور بود و تنها در بازار صادراتی توانست به درآمد ۸۶۲ میلیون تومان دست پیدا کند.

رکوردزنی "نطرین" در پایان سال مالی 

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید "نطرین" در اسفندماه توانست با میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت رکوردی تازه را از خود بر جای بگذارد و در ۲ سال اخیر بیشترین میزان درآمد ماهانه را به ارمغان آورد.

رکوردزنی "نطرین" در پایان سال مالی 

"نطرین" در اسفندماه ۱۴۰۲ موفق به فروش ۵۰۱ تن از محصولات به مشتریان خود شد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش را به دنبال داشت. این شرکت در بازار داخلی ۴۹۵ تن و در بازار صادراتی نیز ۶ تن از محصولات خود را به فروش رساند. از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه این شرکت ۴ هزار و ۱۸۰ تن از محصولات خود را به فروش رساند.
 

کد خبر 37781

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =