۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
تداوم ریزش ارزش بازار "خبهمن"

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های گروه بهمن در گزارش اردیبهشت‌ماه ١٤٠٣، به ۲۰ هزار و ۲۷۹ میلیارد تومان رسید.

به گزارش بیدار بورس، مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های گروه بهمن در گزارش اردیبهشت‌ماه ١٤٠٣، به ۲۰ هزار و ۲۷۹ میلیارد تومان رسید، سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده از سوی "خبهمن" در اردیبهشت ماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

گروه بهمن بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه مورد معامله قرار می‌گیرند، میزان سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها برابر با ۱۰ هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان بود. میزان سرمایه‌گذاری "خبهمن" در شرکت‌هایی که خارج از بازار سرمایه هستند نیز، به مبلغ ۹ هزار و ۸۶۲ میلیارد تومان در سامانه کدال ثبت شد.

تداوم ریزش ارزش بازار "خبهمن"

میزان ارزش بازار پرتفوی شرکت‌های بورسی "خبهمن"

گروه بهمن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت ماه سال جاری در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی»، ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۱۸ هزار و ۳۲۴ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای‌ تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۷۶ درصدی داشت، لازم به ذکر است که ارزش بازار "خبهمن" در اردیبهشت ماه سال گذشته ۲۵ هزار و ۵۶۹ میلیارد تومان بود که اکنون با ریزش ۲۸ درصدی همراه است.

تداوم ریزش ارزش بازار "خبهمن"

ارزش بازار پرتفوی بورسی گروه بهمن در فروردین‌ماه ۲۰ همت بود اما؛ در اردیبهشت ماه به مبلغ کنونی ۱۸ هزار و ۳۲۴ میلیارد تومانی تنزل پیدا کرده است.

بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» در اختصاص شرکت «بهمن دیزل» با ۹ هزار و ۳۱۸ میلیارد تومان بود که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در این شرکت ۴۴۹ درصد افزایش پیدا کرد، همچنین «سرمایه‌گذاری بهمن» نیز با ۳ هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را پس از بهمن دیزل به خود اختصاص داده بود.

کد خبر 37865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =