زامیاد در سراشیبی فروش قرار گرفت / "خزامیا" با گروه نیسان تیرماه را پشت سر گذاشت

میزان درآمد حاصل‌شده خزامیا در تیرماه سال جاری با ریزش ۳۴ درصدی نسبت به خردادماه مواجه بود.

به گزارش بیدار بورس، شرکت زامیاد که در بازار سرمایه با نماد "خزامیا" فعالیت می‌کند، در چهارمین ماه از سال جاری درآمد ۱۴۲۶ میلیارد تومانی شناسایی کرد. این شرکت خودرویی در بازارهای داخلی و صادراتی محصولات خود را به فروش رساند و همچنین از محل ارائه خدمات نیز توانست کسب درآمد کند.

شرکت زامیاد از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳) تا پایان تیرماه میزان درآمد تجمیعی که توانست از فروش محصولات (گروه نیسان، گروه پادرا، گروه پیکاپ و لوازم یدکی) به دست آورد برابر با مبلغ ۱۰ هزار و ۲۸ میلیارد تومان بود. در این دوره ۴ ماهه بیشترین سهم درآمدزایی با ۸ هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان در اختیار بازار داخل کشور بود.

میزان درآمد حاصل‌شده خزامیا در تیرماه سال جاری با ریزش ۳۴ درصدی نسبت به خردادماه مواجه بود و همچنین برخلاف عملکرد ماهانه که با ریزش درآمدی روبه‌رو بود، شاهد افزایش چشمگیر ۲۸۰ درصدی درآمدها نسبت به دوره مشابه سال گذشته بود.

تنها خودرویی که توسط شرکت زامیاد در آغاز فصل تابستان به فروش رسید متعلق به گروه نیسان بود که در ۲ بازار داخلی و صادراتی مشتری خود را داشت و در بازار داخل کشور از این محصول یک هزار و ۹۵۲ دستگاه به فروش رسید و همچنین در بازار صادراتی نیز ۲ دستگاه فروش رفت.

کد خبر 38073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =