تولید و فروش اتلین صادراتی "آریا" سربه‌سر شد / آریاساسول به رکوردزنی‌های ماهانه چشمک زد

شرکت پلیمر آریا ساسول در تیرماه سال جاری از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد عملیاتی ۲ هزار و ۹۵۶ میلیارد تومانی دست یافت که نسبت به تیرماه سال گذشته، رشد ٤٠ درصدی داشت.

به گزارش بیدار بورس، شرکت پلیمر آریا ساسول در تیرماه سال جاری از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد عملیاتی ۲ هزار و ۹۵۶ میلیارد تومانی دست یافت که نسبت به تیرماه سال گذشته، رشد ٤٠ درصدی داشت.

تولید و فروش اتلین صادراتی "آریا" سربه‌سر شد / آریاساسول به رکوردزنی‌های ماهانه چشمک زد

همچنین "آریا" در ۴ ماه نخست سال جاری توانست میزان درآمد تجمیعی خود را به مبلغ ۱۴ هزار و ۷۵۷ میلیارد تومان برساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ٢٩ درصدی داشت.

"آریا" میزان درآمد ماهانه‌ای که در آغاز تابستان به ثبت رساند از فروش محصولات در بازار داخلی و خارجی بود که بیشترین سهم را از این درآمدزایی، بازار خارج از کشور با ۲ هزار و ۴۹۹ میلیارد تومان در اختیار داشت، میزان درآمد حاصل‌شده از فروش محصولات در این بازار دربرگیرنده‌ی ۶۳ درصد از درآمد ماهانه بود.

درآمدهای شناسایی‌شده "آریا" در تیرماه ۱۴۰۳

پلیمر آریا ساسول در سال مالی که در حال پشت سر گذاشتن آن است، بیشترین میزان درآمد را در تیرماه کسب کرد، همچنین این شرکت توانست در فصل تابستان روند مثبت و صعودی خود را ادامه بدهد و نقطه به نقطه در حال جابه‌جایی رکورد درآمدی خود باشد.

عمده‌ترین درآمدی که "آریا" از فروش محصولات در بازار صادراتی شناسایی کرد مربوط به «پلی‌اتیلن سبک» با یک هزار و ۱۴۳میلیارد تومان بود که نرخ فروش این محصول ۴۸ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت، پس از «پلی‌اتیلن سبک» که عنوان بیشترین درآمدزاترین محصول "آریا" را از آن خود کرد، «پلی‌اتیلن متوسط و سنگین» با ۸۲۵ میلیارد تومان بیشترین درآمدزایی را به خود اختصاص داد.

تولید و فروش اتلین صادراتی "آریا" سربه‌سر شد / آریاساسول به رکوردزنی‌های ماهانه چشمک زد

این شرکت در ۴ ماه نخست سال جاری، ۱۰۷ هزارتن از محصولات خود را در بازارهای داخلی و صادراتی فروخت، مقدار فروش تجمیعی این شرکت نیز تا پایان تیرماه برابر با ۴۱۵ هزارتن به ثبت رسید، همچنین مقدار فروش ماهانه این شرکت در تیرماه ۲ درصد کاهش را نسبت به مردادماه به دنبال داشت.

کد خبر 38124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =