۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

سهم ۶۹ درصدی قرارداد دیگ بخار از درآمدهای "فاراک"

یک رشد ۴۴ درصدی در کارنامه ماشین‌سازی اراک
سهم ۶۹ درصدی قرارداد دیگ بخار از درآمدهای "فاراک"

درآمد شرکت ماشین‌سازی اراک در تیرماه نسبت به میانگین ماهانه ۴۴ درصد کاهش داشت.

به گزارش بیدار بورس، شرکت ماشین‌سازی اراک در تیرماه سال جاری، درآمد ۱۰۰ میلیارد تومانی به ثبت رسانده و میزان درآمد تجمیعی این شرکت طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی منتهی به شهریورماه ۱۴۰۳ به ۲١٧٦ میلیارد تومان رسیده است. 

لازم به ذکر است که درآمدی که این شرکت در تیرماه شناسایی کرد نسبت به میانگین ماهانه ۴۴ درصد کاهش داشت. درآمد ماهانه‌ "فاراک" در دهمین ماه از سال جاری مربوط به قراردادهای منعقدشده بود.


میزان درآمد شناسایی‌شده "فاراک"


درآمد ماهانه حاصل‌شده از فروش محصولات نسبت به ماه گذشته ۵۵ درصد کاهش (با توجه به محاسبه اصلاحات) را به دنبال داشت. همچنین درآمد عملیاتی این شرکت در تیرماه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، ۴۴ درصد افزایش را تجربه کرد.

سهم ۶۹ درصدی قرارداد دیگ بخار از درآمدهای "فاراک"

ماشین‌سازی اراک در تیرماه سال جاری از قراردادهای دیگ بخار به درآمدزایی ۷۶ میلیارد تومانی دست یافت، این میزان درآمد ماهانه دربرگیرنده‌ی ۶۹ درصد از درآمد ماهانه در پایان سال مالی بود، پس از درآمدزایی "فاراک" از این قرارداد منعقدشده جهت دیگ بخار، قراردادی که جهت تولیدات آهنگری و ریخته‌گری منعقد کرد درآمدزایی ۲۰ میلیارد تومانی را به همراه داشت.

لازم بذکر است که بخش عمده ای از درآمد این شرکت مربوط به پروژه هایی است که به روش درصد پیشرفت کار محاسبه می گردد و در بازه زمانی مورد گزارش امکان محاسبه دقیق آنها نیست، لذا اطلاعات درآمد مربوط به این پروژه‌ها به محض آماده شدن متعاقباً ارسال خواهد شد .

میزان سرمایه ثبت‌شده "فاراک" تا پایان تیرماه برابر با ٢٠٦٣ میلیارد تومان بود.

کد خبر 38148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =