بازاری با شروعی نوسانی اما مثبت

بازار سهام امروز با یک شیب ملایم روند صعودی خواهد داشت، و برخی سهام شروعی نوسانی را تجربه خواهند کرد هرچند باید به تورم و اتفاقات پیش رو برجام و تاثیری که بر نرخ دلار میگذارد و موجب افزایش این نرخ می شود نیز توجه کرد.

محمد خیری کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه شرکت ها در شرایط بنیادی مناسبی قرار دارند به بیداربورس، گفت: قیمت های فروش محصولات، قیمت های جهانی و گزارشات سه ماهه در شرکت های بزرگ مانند پالایشی ها و فولادی ها خیلی خوب است اما بازار منتظر این است که بداند دیدگاه دولت جدید نسبت به بازار سرمایه چگونه است.

خیری گفت: در شرایط بحران و تورمی به سر میبریم، سرگردانی و ابهام که آینده چه خواهد شد بوجود آمده است.

این کارشناس بازار سرمایه افزود:اتفاقی که اخیرا در بازار سهام رخ داده است این است که بسیاری از سهام های بزرگ مانند اخابر، شتران، شپنا و ... سقف و کف درست کردند و بین آن دامنه به صورت نوسانی عمل می کنند.

خیری در خصوص پیش بینی بازار امروز گفت: بازار سهام امروز با یک شیب ملایم روند صعودی خواهد داشت، و برخی سهام شروعی نوسانی را تجربه خواهند کرد هرچند باید به تورم و اتفاقات پیش رو برجام و تاثیری که بر نرخ دلار میگذارد و موجب افزایش این نرخ می شود نیز توجه کرد.

وی گفت: دیدگاه نسبت به بازار مثبت است اما بر روی تک سهم به واسطه کنترل سازمان نمیتوان نظر داد.

وی در پایان گفت: خیلی از صنایع مانند سیمان، لاستیک و روغن موتور افزایش نرخ داشته، و برخی دیگر از شرکت ها با توجه به افزایش قیمت های جهانی سوداوری و P/E مناسبی نیز دارند.

کد خبر 5634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =