مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ تا ۴۰ درصدی

شرکت خاص بازار سرمایه به همراه سه سهم دیگر، مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰، ۱۵۰، ۷۸ و ۴۰ درصدی را از سه محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش بیدار بورس، چهار شرکت سپرده گذاری مرکزی،  سرمایه گذاری اعتلاء البرز،  مهرکام پارس و توکا رنگ فولاد سپاهان به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰، ۷۸، ۴۰ و ۱۵۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس،  "سپرده" سرمایه فعلی را از ۳۵۰ به ۱۰۵۰ میلیارد تومان می رساند. ۵۲۳.۵ میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت خاص بازار سرمایه از محل سود انباشته و ۱۷۶.۴ میلیارد تومان از محل سایر اندوخته ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

همچنین سرمایه فعلی "اعتلا" از ۱۱۵ به ۲۰۵ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی بکار می رود.

در این میان،  "خمهر" سرمایه فعلی را از ۴۷۴.۷ به ۶۶۲.۷ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف خرید ماشین‌آلات و تجهیزات و تامین سرمایه در گردش اعمال می شود.

سرمایه فعلی "شتوکا" هم از ۱۵ به ۳۷.۵ میلیارد تومان می رسد. ۱۸ میلیارد تومان از این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و ۴.۵ میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال و صرف ایجاد ظرفیت تولید ۱۴۰۰ تن انواع پوشش‌های صنعتی می شود.

کد خبر 7889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =