پیشنهاد افزایش سرمایه ۴۷۶ درصدی از دو محل

شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان با اعلام دلایل تاخیر در افزایش سرمایه از پیشنهاد ۴۷۶ درصدی هیات مدیره برای این تصمیم و طی دو مرحله خبر داد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان که در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد و از ۱۳ مهر با توقف نماد روبرو است، ضمن اعلام دلایل تاخیر در افزایش سرمایه از پیشنهاد ۴۷۶ درصدی هیات مدیره برای این تصمیم خبر داد.

براساس این گزارش، "زنجان" در نظر دارد طی دو مرحله، سرمایه اسمی ۳۵۰ میلیارد تومانی را به بیش از ۱.۶۶ هزار میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه در مرحله اول از آورده نقدی و مطالبات حال شده و تا هزار و ۵۰ میلیارد تومان و در مرحله دوم از مازاد تجدید ارزیابی بخشی از سرفصل دارایی های ثابت مشهود شامل زمین، دارایی های در جریان تکمیل، اقلام سرمایه ای در انبار و هم چنین سرفصل سرمایه گذاری های بلندمدت و تا بیش از ۱.۶۶۸ میلیارد تومان است.

این افزایش سرمایه هم با هدف تأمین قسمتی از سرمایه لازم برای ادامه احداث کارخانه های تولید یوتیلیتی، آمونیاک و اوره (پروژه در دست ساخت) و همچنین بهبود نسبت کفایت سرمایه و افزایش توانگری مالی به منظور رعایت بند ح بخش هشتم (الزامات) متن نظام نامه  ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی انجام خواهد شد.

کد خبر 8422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =