اجازه دهید چای سرمایه گذاریتان دم بکشد

در بازار سرمایه باید بدانیم چایی سرمایه گذاری باید دم بکشد وگرنه کام را شیرین نخواهد کرد و بلکه می سوزاند. خرید در نقاط مناسب می تواند در همین بازار بازدهی مناسب داشته باشد. به شرطی که در فروش هم به سودهای مشخص قناعت کنیم.  

ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه به بیداربورس گفت: شاید در برخی مواقع هیچ کاری انجام ندادن همه کار باشد. در روزهایی که بازار خسته کننده شده عدد هایی را برای برخی سهم ها می بینیم که شاید یک سال قبل برای خرید بدنبال این اعداد بودیم اما در روزگاری بسر میبریم که کسی حوصله فسنجان ۸ ساعتی را ندارد و بدنبال فست فود هستند.  
وی افزود: در بازار سرمایه باید بدانیم چایی سرمایه گذاری باید دم بکشد وگرنه کام را شیرین نخواهد کرد و بلکه می سوزاند. خرید در نقاط مناسب می تواند در همین بازار بازدهی مناسب داشته باشد. به شرطی که در فروش هم به سودهای مشخص قناعت کنیم.  
رئیسی با اشاره به بازارهای موازی گفت: اگر سری به بازارهای موازی بزنیم رکودی که بر این بازارها حاکم شده را مشاهده خواهید کرد. در مسکن، طلا و ارز نوسانات بسیار محدود شده و به خصوص در بازار مسکن خریداران کمتری نسبت به فروشنده ها مشاهده می شود.  
وی افزود: همین وضعیت در بازار بورس نیز حاکم است اما هنوز این موضوع را نپذیرفتیم. این که سهم ها در یک محدوده خنثی حرکت می کنند گواهی بر این مدعی است، اما در این بازار هایی که به این شکل می باشند تعداد بالای معاملات  می تواند جبران زیان های گذشته باشد.  
رئیسی گفت: رنج های مثبت در دقایق پایانی بازار روز گذشته نیز موید این وضعیت بود و البته در بازار سرمایه راحتی خرید و فروش با یک کلیک منجر به تسریع رفتارهای هیجانی می شود.  
این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: به لحاظ تکنیکالی حمایت مهم شاخص در محدوده یک میلیون ۳۳۰ هزار واحد تا  یک میلیون ۴۰۰ هزار واحد  و مقاومت های پیش رو یک میلیون ۴۸۰ هزارواحد و یک میلیون ۵۸۰ هزار واحد است. گزارش های ۶ ماهه شرکت ها در کنار افزایش نرخ های جهانی به اضافه عامل اصلی که تورم است می تواند در بسیاری از نماد ها محرکی برای رشد باشد، عبور شاخص از محدوده یک میلیون و ۵۸۰ هزار واحدی حتی می تواند موجی از تقاضای هیجانی را مجددا به بازار وارد کند.

کد خبر 8527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =