سیمان آبیک و پتروشیمی اروند، در صف عرضه بورس تهران

در صنعت سیمان مانند سیمان آبیک و دیگر سیمانی‌ها، در پتروشیمی همچون پتروشیمی اروند و در صنعت سرمایه‌گذاری شرکت‌هایی وجود دارند که به‌مرور و پس از گذراندن تشریفات معارفه، گام‌به‌گام در بورس عرضه می‌شوند.

به گزارش بیدار بورس، محمود گودرزی مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران در خصوص اینکه تا پایان سال چه تعداد عرضه اولیه وجود خواهد داشت و اگر مورد استقبال سهامداران قرار نگیرد واکنش آن‌ها چه خواهد بود پاسخ داد: سیاست بورس تهران بر این مبنا بنا شده که تمام عرضه‌های اولیه بر اساس حال و احوال بازارسرمایه اجرایی می‌شود و قرار نیست بدون درنظر گرفتن شرایط معاملات بازارسرمایه، صف عرضه‌های اولیه به حرکت دربیاید.

وی ادامه داد: بر اساس همین موضوع، عرضه‌های اولیه‌ای که در مقیاس شرکت‌های کوچک و متوسط بوده و خیلی در تغییر روند بازار نقشی نداشتند، به زیر تابلوی بورس آمدند.

گودرزی از سوی دیگر، به دیگر عرضه‌های اولیه در بورس تهران اشاره کرد و گفت: در صنعت سیمان مانند سیمان آبیک و دیگر سیمانی‌ها، در پتروشیمی همچون پتروشیمی اروند و در صنعت سرمایه‌گذاری شرکت‌هایی وجود دارند که به‌مرور و پس از گذراندن تشریفات معارفه، گام‌به‌گام در بورس عرضه می‌شوند.

کد خبر 16150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =