۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
رالی صعودی بورس ادامه دارد؟

اغلب کارشناسان بر این باورند که حداقل تا ماه آینده شاخص کل رشد یا افت عجیبی نداشته باشد و محدوده یک میلیون و ۴۸۰هزار واحد تا یک میلیون و۶۵۰هزار واحد محدوده نوسانی شاخص در روزهای پیشرو خواهد بود.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادآنلاین پیش بینی کارشناسان حاکی از آن است که در شرایط فعلی مانعی برای بازار سرمایه وجود ندارد و بازار تنها در حال استراحت و اصلاحی کوتاه‌مدت است. بنابراین انتظار می‌رود پس از این استراحت کوتاه‌مدت شاخص کل به سقف کانال خود دست یابد.

آراد پورکار، کارشناس و فعال بازار سرمایه با توجه به روند معاملات گفت: همانطور که در نمودار شاخص کل نیز مشخص است نمادهای کوچک بازار در مقایسه با نمادهای بزرگ وضعیت بهتری دارند. شاخص هم وزن از حمایت معتبر خود در کانال نزولی بازگشت داشته که این موضوع می‌تواند سیگنال خوبی برای کلیت بازار به ویژه نمادهای کوچک بازار باشد.

وی افزود: اما نمادهای بزرگ بازار همچنان به حمایت‌های مهم خود نرسیده‌اند و حمایت مهم محدوده یک میلیون و ۴۸۰هزار واحد تا یک میلیون و ۵۰۰هزار واحد را پیشروی خود دارند. البته مقاومت مهم یک میلیون و ۵۳۰هزار واحد هم در ادامه مسیر شاخص وجود دارد. که به نظر می‌رسد شاخص بتواند از این محدوده‌ها بازگردد.

بورس

بورس

این کارشناس بازار سرمایه با بررسی روند شاخص‌ها به تحلیل روند معاملات پرداخت و گفت: در شرایط فعلی مانعی برای بازار سرمایه وجود ندارد و بازار تنها در حال استراحت و اصلاحی کوتاه‌مدت است. همچنین انتظار می‌رود پس از این استراحت شاخص کل به سقف کانال خود دست یابد.

پورکار در پایان خاطر نشان کرد: در میان صنایع نیز پالایشی‌ها وضعیت بهتری دارند و غذایی‌ها و زراعتی‌ها نیز به مراتب عملکرد خوبی از خود به ثبت رساندند.

کد خبر 17260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =