از ۱۵ هزار واحد سقوط تا چراغ سبز!

بازار سرمایه هفته را با سقوط های چشم و گیر و پی‌درپی آغاز کرد اما در نهایت توانست سبزرنگ به کار خود پایان دهد. با این حال شاخص کل نتوانست به رقمی که پیش از سقوط ها به دست آورده بود برسد و در محدوده یک میلیون و ۶۵۰ هزار واحد باقی ماند.

به گزارش بیداربورس، شاخص کل بورس در معاملات روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، با ۱۵ هزار و ۲۷۹  واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد نزول کرد. همچنین شاخص کل با معیار هم وزن هم ۲۴۳۹ واحد کاهش یافت و رقم ۴۴۰ هزار و ۱۸۴ واحد را ثبت کرد. در این روز  ۶۴۵ هزار معامله به ارزش ۶۱ هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

در روز یکشنبه با اینکه روند حرکت بازار سرمایه صعودی بود، اما ارزش معاملات بازار سهام نسبت به روز شنبه کاهش چشم‌گیری داشت و از بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال به حدود ۴۶ هزار میلیارد ریال رسید. شاخص کل بورس در این روز با ۲۴۵۶ واحد افزایش در رقم  یک میلیون و  ۵۸۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار  هم وزن هم ۱۳۳۳ واحد افزایش یافت و رقم  ۴۴۱ هزار و ۵۱۰ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۵۱۱  هزار معامله به ارزش  ۴۶ هزار و ۱۶۱ میلیارد ریال انجام شد.

شاخص کل بورس در روز دوشنبه با ۲۵ هزار و ۱۰ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۵۵۷ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۸۷۳۲ واحد کاهش یافت و در رقم ۴۳۲ هزار و ۷۷۳ واحد ایستاد. در این روز ۶۲۵ هزار معامله به ارزش ۶۲ هزار و ۲۵ میلیارد ریال انجام شد.

روند نزولی بورس در روز یکشنبه هم ادامه یافت و شاخص کل بورس با ۱۵۲۷ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۵۵ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۵۴۴ واحد کاهش یافت و رقم ۴۳۱ هزار و ۲۲۸ واحد را ثبت کرد. در روز سه شنبه، ۴۸۹ هزار معامله به ارزش ۴۳ هزار و ۸۸۱ میلیارد ریال انجام شد.

در نهایت بورس در روز چهارشنبه صعودی شد و هفته را سبزپوش به پایان برد. در این روز شاخص کل بورس با ۸۷۸۹ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۵۶۴ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۵۵۶۶ واحد صعود رقم ۴۳۶ هزار و ۷۹۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۵۹۵ هزار معامله به ارزش ۴۹ هزار و ۳۸۱ میلیارد ریال انجام شد.

کد خبر 17274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =