۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
تحلیل بنیادی و تکنیکال "غمهرا"

گروه تولیدی مهرام در سال ۱۳۴۹ تاسیس شد و به بهره‌برداری رسید. محصولات شرکت به چهار گروه اصلی رب، سس، سرکه و محصولات بازرگانی تقسیم می شود که عمده آن را گروه سس تشکیل می دهد.

*فروش 

به گزارش بیداربورس شرکت در سال ۱۴۰۰، حدود ۱۱۵۰ میلیاردتومان فروش انواع محصولات داشته که حدود ۳/۲ میلیاردتومان آن صادراتی بوده است. همچنین شرکت در بهار ۱۴۰۱ حدود ۳۷۶ میلیاردتومان فروش داشته که نسبت به بهار سال گذشته رشد حدود ۱۰۰ درصدی داشته است. 

*سهامداران

سهامداران حقیقی   (۴۸%)

هفت شرکت حقوقی (۱۹%)

سایر سهامداران (۳۳%)

*طرح توسعه

همچنین شرکت یک طرح توسعه تولید کچاپ دارد که در گزارش بهار  درصد پیشرفت فیزیکی طرح ۲۰ درصد و تاریخ برآوردی بهره برداری شهریور ماه و تاریخ تکمیل طرح پایان سال پیش بینی شده که در این تحلیل برآورد سود بدون اثر طرح لحاظ شده است.

برای دیدن فایل تحلیل بنیادی اینجا کلیک کنید.

*تحلیل تکنیکال

تحلیل بنیادی و تکنیکال "غمهرا"تایم فریم تحلیلی هفتگی 
شکست روند نزولی همراه با شکست سایه روند نبوده بنابراین قیمت نیاز به جمع کردن انرژی لازم برای عبور از مقاومت ۱۴۵۰۰ دارد  ضمن اینکه هندسه کومویی بدلیل ضخامت خود بار دیگر تاکید بر جمع کردن انرژی برای عبور از محدوده سایه روند(تغییر ساختار )خواهد داشت.

تحلیل بنیادی و تکنیکال "غمهرا"

تایم فریم تحلیلی روزانه 
قیمت در حال شکل دادن ساختار کانسالیدیشن (تراکم)برای حرکت اینده خود است. فضا و محدوده مارک شده زمانی (محدوده طلایی) وزن تحلیلی بالایی برای شروع حرکت از محل مارک شده خواهد داشت. حمایت ۹۷۰۰ یک حمایت مهم سهم ارزیابی میشود.

تحلیل بنیادی و تکنیکال "غمهرا"

تحلیلگر تکنیکال: مجتبی دیبا

منبع: بیدار بورس
کد خبر 20235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =