آمار بورس آمریکا از فروش ۲۲ میلیون سهم تسلا توسط ایلان ماسک

بورس آمریکا از اقدام روزهای اخیر مدیرعامل تسلا به فروش ۲۲ میلیون سهم دیگر از این شرکت سازنده خودروهای الکتریکی به ارزش ۳.۶ میلیارد دلار خبر داد.

به گزارش بیداربورس به نقل از راشاتودی، طبق پرونده‌های منتشره از سوی کمیسیون بورس آمریکا، ایلان ماسک در روزهای اخیر ۲۲ میلیون سهم دیگر از شرکت تسلا را فروخت.

بر اساس این گزارش، ارزش سهام فروخته‌شده ۶. ۳ میلیارد دلار بود که کل سهام فروخته‌ شده این شرکت توسط وی در سال جاری را به ۴۰ میلیارد دلار رساند.

سهام این میلیاردر معروف در خودروسازی تسلا از ۱۷ درصد  سال گذشته به ۴. ۱۳ درصد رسید. فروش سهام این هفته ماسک پس از خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر و دومین سهام بزرگ و رها شده است. ایلان ماسک ماه گذشته ۵. ۱۹ میلیون سهم را در تسلا به قیمت ۹۵. ۳ میلیارد دلار فروخت.

سرمایه‌گذاران این شرکت آمریکایی نگران هستند ماسک، توییتر را در فهرست اولویت‌ها از تسلا بالاتر قرار دهد. بخصوص که سهام این خودروساز در پایین‌ ترین سطح دو سال گذشته معامله می‌شود.

با وجود اینکه وی در ابتدا قصد داشت بودجه مورد نیاز برای تصاحب شرکت توییتر را فراهم کند اما در نهایت ۲۰ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران و بانک‌ها تامین کرد.

کد خبر 24855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =