بازدید رئیس سازمان بورس از گروه مپنا

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از گروه مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) بازدید و با مدیرعامل این گروه گفت‌وگو کرد.

به گزارش بیدار بورس،  مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار صبح امروز (سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱) از گروه مپنا (مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران) بازدید و با مدیرعامل این گروه گفت‌وگو کرد.

عباس علی آبادی، مدیرعامل مپنا در نشستی که در حاشیه این بازدید برگزار شد، اظهار کرد: مپنا بزرگ‌ترین دستگاه صنعتی خاورمیانه و شمال آفریقا است و در بسیاری از موارد جزو پنج شرکت برتر دنیا هستیم. الگوی مشابه ما در دنیا شرکت جی ایی است. ما ورق فولادی را تبدیل به ژنراتور و توربین کرده و ۲۰۰ نوع کالا به دنیا صادر می‌کنیم که یکی از آن ها موتور هواپیما است. برق زیرساخت اصلی صنایع است و ما در این حوزه نیز ورود کرده‌ایم.

مدیرعامل مپنا با اشاره به استفاده این شرکت از ظرفیت صندوق پروژه در بورس تأکید کرد: ما تمام تعهدات‌ خود را انجام دادیم. بیش از ۴۲۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری و بیش از یک میلیارد دلار صرفه جویی کرده‌ایم. بیش از ۱۳۰ همت از دولت طلب داریم. یک نیروگاه در عراق داریم که سالانه میلیون‌ها دلار برای کشور ارزآوری دارد.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 27494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =