پوشش بدون اشکال ۱۶ هزار تراکنش در ثانیه و چهار میلیون معامله در TSETMC

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: سامانه معاملات بورس هم اکنون حدود ۱۶ هزار تراکنش در ثانیه و نزدیک به چهار میلیون معامله در روز را به شکل روان و بدون اشکال پوشش می‌دهد.

به گزارش بیداربورس، روح الله دهقان با اعلام اینکه محاسبات مربوط به توقف های خودکار ۲۰ و ۵۰ درصدی سامانه معاملات بر یک مبنا و کاملا طبق دستورالعمل و بدون هیچ خطایی است به سنا گفت : اجرای طرح های توسعه جدید که از شهریور سال جاری شروع شده، منجر به افزایش ظرفیت تراکنش ها در سامانه معاملاتی شده است.

وی ادامه داد: بروزآوری و توسعه سایت tsetmc و زیرساخت ها هم ادامه دارد و هم اکنون این سامانه حدود ۱۶ هزار تراکنش در ثانیه و حدود چهار میلیون معامله در روز را بدون اشکال پوشش می دهد.

دهقان افزود: هر چند نمی توان ادعای امنیت ۱۰۰ درصدی کرد اما از آخرین روش های بروز دنیا استفاده شده و سامانه معاملات توسط گروه های امنیتی مداوم  در حال رصد و توسعه است تا از  نفوذ و حملات سایبری جلوگیری شود. سایت Tsetmc تنها درگاه فعال در اینترنت است که سعی شده اطلاعات حساس و  محرمانه ای نداشته باشد تا در صورت احتمال تهدید امنیتی، مشکلی برای بازدیدکنندگان سایت ایجاد نشود.

کد خبر 277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =