نرخ نقدینگی از ۴۰ به ۲۷.۸ درصد رسید

سخنگوی دولت مدعی شد: نرخ نقدینگی از ۴۰ به ۲۷.۸ درصد رسید و اصلی‌ترین برنامه سال جاری، عدم کسری بودجه است.

به گزارش بیدار بورس، علی بهادری جهرمی در نخستین نشست خبری هفتگی با اشاره به دیدار وزیران خارجه ایران و عربستان در روز های آتی و دعوت پادشاه عربستان از رییسی، اعلام کرد: نرخ نقدینگی در نیمه اسفند از ۴۰ به ۲۷.۸ درصد رسید و اصلی‌ترین برنامه دولت در سال جاری عدم کسری بودجه است. همچنین وام ازدواج ۱۸۰ میلیون تومانی با باز پرداخت ۱۰ ساله پرداخت خواهد شد.

وی افزود: آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دولت توسط شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی و اصلاحات انجام شد. همچنین کمیسیون تدوین برنامه هفتم در دولت بدون وقفه در تعطیلات هم جلسه داشت و امروز عصر هم جلسه خواهد داشت تا با مشارکت دستگاه‌های اجرایی بزودی نهایی و پیش از موعد به مجلس ارسال شود. فردا هم جلسه مشترک دولت و مجلس به میزبانی دولت برگزار می شود.

سخنگوی دولت ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قوانین حجاب هستند. انتظار به حق عموم مردم در پیشتازی دولت نسبت به اجرای قانون عفاف و حجاب مسئولیت دولت را در این زمینه سنگین تر می کند.

بهادری جهرمی مدعی شد: مصوبه شورای عالی کار با اجماع نمایندگان هر سه طرف به تصویب رسیده و جبران تورم صرفا با افزایش حقوق جامعه کارگری رخ نمی‌دهد. شورای عالی کار مبتنی بر اصل ۳ جانبه گرایی یعنی نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت عمل می‌کند.

کد خبر 28420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =