افزایش ۶۴ درصدی سرمایه «کالا»

مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده بورس کالای ایران در حالی صبح روز جاری ۲۵ تیر ماه در محل سالن همایش های نورالرضا برگزار شد که سهامداران با رأی اکثریت، عملکرد این شرکت را مورد تایید قرار دادند و تقسیم سود ۱۰۰ ریالی به ازای هر سهم و افزایش ۶۴ درصدی سرمایه شرکت را به تصویب رساندند.

به گزارش بیداربورس در مجمع عمومی عادی سالانه این بورس که صبح روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در محل مرکز همایش های نورالرضا برگزار شد،‌ پس از ارایه گزارش هیات مدیره برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ گزارش صورت های مالی شرکت توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی، ارایه و اعلام شد که وضعیت مالی شرکت بورس کالای ایران، در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ و عملکرد مالی و جریان های نقدی آن برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور،‌ از تمام جنبه های با اهمیت،‌ طبق استانداردهای حسابداری مطلوب است.

همچنین مجمع عمومی عادی سالیانه بورس کالای ایران، با تقسیم ۱۰۰ ریال سود به ازای هر سهم موافقت کرد.

در مجمع فوق العاده صاحبان سهام نیز افزایش ۶۴ درصدی سرمایه شرکت از ۸۳۰ میلیارد تومان به ۱۳۶۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها به تصویب صاحبان سهام رسید.

همچنین دستور کار مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام نیز انتخاب اعضای هیات مدیره است که نتایج این جلسه پس از تصویب سهامداران اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 31946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =