اعلام شرایط فروش جدید محصولات سایپا

متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب خودروهای شرکت سایپا اقدام نموده و اولویت آن‌ها برای زمستان سال ۱۴۰۲ مورد تایید قرار گرفته و روز دوشنبه ۱۶ مرداد پیامک مبتنی بر تکمیل فرآیند ثبت نام برای ایشان ارسال گردیده است. امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق با شرایط ذیل را دارند.

به گزارش بیداربورس احتراماً پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه جهت خودروهای کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ، کوییک آر با گیربکس اتوماتیک ساینا اس با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس اقدام نموده و اولویت ایشان از متقاضیان خرید خودرو کوییک آر دنده ای که اولویت ایشان زمستان ۱۴۰۲ تعیین و در تاریخ ۱۴۰۲٫۰۵٫۱۷ پیامک به ایشان ارسال میگردد امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد. لازم به ذکر است جهت خودرو کوییک آر دنده ای، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس با گیربکس اتوماتیک امکان واریز به ترتیب اولویت برای متقاضیان صورت پذیرفته و برای متقاضیانی که برای ایشان این امکان فراهم نگردیده است متعاقباً اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

متقاضیان می توانند از روز سه شنبه ۱۷ مردادماه تا پایان شنبه ۲۱ مرداد با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام کنند.

**جدول شرایط فروش جدید محصولات سایپا مردادماه ۱۴۰۲

خودرو مبلغ علی الحساب پیش پرداخت (ریال) قیمت نهایی زمان تحویل
کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ۱,۶۳۵,۵۹۵,۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل فروردین تا خرداد ۱۴۰۳
کوییک آر با گیربکس اتوماتیک ۱,۶۹۲,۵۸۰,۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل فروردین تا خرداد ۱۴۰۳
ساینا اس با گیربکس اتوماتیک ۱,۶۵۴,۸۲۰,۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل فروردین تا خرداد ۱۴۰۳
ساینا اس ۱,۲۴۳,۶۳۰,۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل فروردین تا خرداد ۱۴۰۳
کوییک آر با گیربکس دستی ۱,۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل اسفند ۱۴۰۲-خرداد ۱۴۰۳
کد خبر 32703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =