توضیح تکمیلی تپسی درباره آثار مالی رای شورای رقابت علیه اسنپ

تپسی درباره رای قطعی شورای رقابت ، توضیح تکمیلی داد و اعلام کرد: آثار مالی رای صادره به نفع شرکت توسط دادگاه بوده و در جریان رسیدگی قضایی تعیین خواهد شد.

به گزارش بیداربورس، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی با انتشار اصلاحیه ای درباره رای قطعی هیات تجدیدنظر شورای رقابت از تعیین آثار مالی رای صادره به نفع شرکت توسط دادگاه و در جریان رسیدگی قضایی خبر داد.

بر اساس این گزارش، "تپسی" اعلام کرد: درباره شکایت شرکت تپسی به طرفیت شرکت اسنپ مبنی بر رفتار ضد رقابتی در خرید هزار سیم کارت و ساخت حساب‌های کاربری جعلی در سامانه تپسی به عنوان کاربر مسافر، شورای رقابت طبق تصمیم ۲۰ اسفند سال ۱۴۰۱ اقدام شرکت مشتکی عنه در خرید سیم کارت‌های مورد بحث و دسترسی به اطلاعات تماس حدود ۱۴ هزار راننده شرکت تپسی را منطبق بر بند یک جزء ک ماده ۴۵ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ تشخیص ارتکاب رویه ضد رقابتی را از سوی شرکت اسنپ محرض دانسته و تصمیم بر محکومیت شرکت اسنپ به توقف رویه ضد رقابتی مرقوم و اطلاع رسانی عمومی در جهت شفافیت بیشتر بازار و دستور به استرداد اضافه درآمد از طریق مراجع قضایی ذی‌صلاح صادر کردند. شرکت اسنپ از این رای تجدید نظر خواهی کرده و موضوع در هیات تجدید نظر مطرح و طرفین دعوت و اظهارات آنان استماع و لوایح اخذ و به شرح زیر اظهار نظر می‌شود.

درباره تجدید نظرخواهی شرکت اسنپ از تصمیم شورای رقابت که طی آن شرکت تجدید نظرخواه در گردش کار محکوم شده، نظر به محتویات پرونده و اظهارات و مدافعات شرکت‌ها در جلسه ۲۶ تیر هیات تجدید نظر و خرید غیر متعارف این تعداد سیم کارت توسط تجدید نظرخواه، ایراد و اعتراض شرکت اسنپ به گونه‌ای نیست که به ارکان رای تجدید خواسته خلل وارد کند و با توجه به میزان اثر عملکرد ضمن حذف قسمت اخیر رای موصوف مبنی بر "دستور به استرداد اضافه درآمد از طریق مراجع قضایی ذی صلاح" این رای با اصلاح ذکر شده تایید می‌شود. رای صادره قطعی است. آثار مالی رای صادره به نفع شرکت تپسی با استناد به ماده ۶۶ قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ توسط دادگاه و در جریان رسیدگی قضایی تعیین خواهد شد.

منبع: بورس پرس
کد خبر 33016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =