شرایط فروش فوری ۲ محصول ایران خودرو اعلام شد

فروش فوری ایران خودرو ویژه شهریور ۱۴۰۲ آغاز شد و در این مزحله هایما S۵ و پژو پارس با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌شوند.

به گزارش بیداربورس بیستمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق‌العاده خودرو پژو پارس و هایما اس ۵ ایران خودرو آغاز شد.

موعد تحویل این محصولات ۹۰ روزه است و صرفا برای منتخبین اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲، به شرح جدول ذیل ارائه می‌شود.

شرایط فروش فوری ۲ محصول ایران خودرو ویژه شهریور اعلام شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

لازم به ذکر است فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و اسامی آنها به‌عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ خودروی پارس و بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ خودروی هایما ۵S فروش فوق‌العاده  به این شرکت اعلام شده است مشمول این دوره هستند.

برای این دسته از متقاضیان از سوی شرکت ایران خودرو پیامک ارسال می‌شود یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است که می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.

مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو در حالی از ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده است که بسیاری از متقاضیان مرحله دوم این سامانه، از خرید خود منصرف شده و اقدام به تکمیل وجه نکردند. در این دوره، برخلاف دوره‌های پیشین، اغلب شرکت‌های خودروساز و مونتاژکار حضور نداشته و تنها نام دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور به چشم می‌خورد.

این طرح برای متقاضیانی درنظر گرفته شده که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، ثبت‌نام کرده بودند و هیچ خودرویی به آن‌ها تعلق نگرفته بود یا موعد تحویل خودروی آن‌ها برای سال ۱۴۰۳ بود. به این ترتیب، تمامی این افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این سامانه به نشانی Esalecar.ir محصول انتخابی قبلی را تغییر داده و یکی از محصولات عرضه شده در مرحله سوم را انتخاب کنند.

کد خبر 34102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =