دلایل افزایش ۸۵ و ۶۸ درصدی درآمد و حاشیه سود ناخالص "تپسی" اعلام شد

شرکت تپسی، دلایل افزایش ۸۵ و ۶۸ درصدی درآمد و حاشیه سود ناخالص در عملکرد حسابرسی نشده ۶ ماهه نسبت به مدت مشابه قبل را اعلام کرد.

به گزارش بیداربورس، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی از دلایل افزایش ۸۵ و ۶۸ درصدی درآمد و حاشیه سود ناخالص در عملکرد حسابرسی نشده ۶ ماهه نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد.

بر اساس این گزارش، میلاد منشی پور مدیرعامل "تپسی" در خصوص صورت‌های مالی شش ماهه حسابرسی نشده، اعلام کرد: با توجه به اینکه مخارج انتقالی سال ۱۴۰۱ عملاً سرمایه‌گذاری و ایجاد دارایی نامشهود برای شرکت بوده، انتظار می‌رفت در نتیجه این سرمایه‌گذاری، درآمد و کارایی شبکه خدمات و پلتفرم تپسی در سنوات آتی رشد یافته و بازدهی سرمایه‌گذاری محقق شود. رشد درآمد ایجاد شده ناشی از بهبود عملکرد شرکت و افزایش تعداد و میزان سفرها که نهایتاً منتج به افزایش ۸۵ درصدی درآمد شده است.

در همین راستا مقیاس کسب و کار نیز افزایش و سهم بهای تمام شده از درآمد کاهش یافت و حاشیه سود ناخالص نیز از ۱۶ درصد در نیمه اول سال ۱۴۰۱ به ۲۷.۴ درصد در نیمه نخست سال جاری افزایش یافت. حاشیه سود ناخالص شرکت در نتیجه رشد کارایی و مقیاس فعالیت ۶۸ درصد بهبود یافته است.

کد خبر 35588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =