رقم فروش سال جاری و آینده "نیان" با بهره برداری از پروژه خط تولید جدید

شرکت نیان الکترونیک با بهره برداری از پروژه خط تولید جدید، رقم فروش سال جاری و آینده را پیش بینی کرد.

به گزارش بیداربورس، شرکت نیان الکترونیک از بهره برداری پروژه خط تولید موتور درایو یکپارچه با ظرفیت ۱۰۰ هزار دستگاه در سال و پیش بینی افزایش میزان فروش سال جاری و آینده خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، "نیان" اعلام کرد: از خط تولید موتور درایو یکپارچه پربازده با ظرفیت ۱۰۰ هزار دستگاه در سال در یک نوبت بهره برداری  شد. زمان شروع پروژه ۸ آبان سال ۱۴۰۰ بود که پس از ۲۴ ماه به بهره برداری رسید. بهای تمام شده طرح بالغ بر ۳۱.۵ میلیارد تومان است.

با اجرای این پروژه، موتور – درایو یکپارچه پربازده به عنوان محصولی فناورانه و نوآورانه به سبد محصولات های تک شرکت نیان افزوده می شود. این محصول تولیدی، تنها موتور درایو (اینورتر) یکپارچه موجود در بازار داخل با IP۵۵، دارای قابلیت جایگزینی با موتورهای فرسوده پر مصرف قبلی و با بالاترین رده مصرف انرژی A+ است.

با توجه به زیر ساخت تعبیه شده پیش بینی می شود ۳۰۰ میلیارد تومان تا انتهای سال و ۷۰۰ میلیارد تومان در سال اول بهره برداری از محل فروش انواع توان های این محصول به فروش این شرکت اضافه شود. این طرح جزو پروژه های ملی با اولویت بسیار بالا است و نهادهای مختلف حاکمیتی از اجرای این پروژه حمایت می کنند.

به گونه ای که با اجرای این طرح، گام مهمی در حل مشکل قطعی برق با کاهش مصرف برق در محل مصرف با حداقل هزینه مورد نیاز برداشته خواهد شد. از طرفی این شرکت با استناد به اهمیت این پروژه در حال ایجاد زیر ساخت های توسعه ای برای افزایش ظرفیت تولید سالانه از ۱۰۰ به ۴۰۰ هزار دستگاه در سال محل شهرک صنعتی چناران با قابلیت دریافت معافیت مالیاتی مناطق کمتر توسعه یافته است.

کد خبر 35678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =