۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
صعود درآمدهای "غفارس"

مسیر افزایش درآمد شیر پاستوریزه پگاه فارس به چهارمین ماه خود رسید.

به گزارش بیدار بورس، شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در گزارش فعالیت اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مجموع درآمدهای عملیاتی خود را برابر با ۳۰۱ میلیارد تومان اعلام کرد. این شرکت لبنی مجموع درآمدهای تجمیعی خود در این دوره را یک هزار و ۸۷ میلیارد تومان در سامانه کدال به ثبت رساند.

همچنین این شرکت توانست درآمدهای عملیاتی خود را از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد و در این دوره محصولات خود را در بازار صادراتی به فروش نرساند.

درآمدهای عملیاتی "غفارس"

صعود درآمدهای "غفارس"

درآمد این شرکت از فروش محصولات لبنی نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷۶ درصد افزایش داشت و درآمدهای تجمیعی نیز ۴۱ درصد رشد را تجربه کرد. از طرفی "غفارس" توانست با عملکرد خود با افزایش درآمد ماهانه نیز همراه باشد.

این شرکت لبنی توانست عمده‌ترین درآمد خود را از فروش «شیر» با ۱۳۰ میلیارد تومان ثبت کند که نرخ فروش آن نیز ۱۷ میلیون و ۵۶۳ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد. در این راستا می‌توان گفت قیمت این محصول نسبت به ماه گذشته با رشد ۹ درصدی همراه بود.

این شرکت توانسته ۱۰ هزار و ۶۴۷ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند. از سوی دیگر، فروش ماهانه "غفارس" توانسته به رشد ۷ درصدی دست پیدا کند.

کد خبر 37886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =