۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
رشد ۵۵ درصدی درآمد "شبندر"

شرکت پالایش نفت بندرعباس در صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه (منتهی به خردادماه ۱۴۰۳) از فروش محصولات به درآمد عملیاتی ۹۴ هزار و ۵۴۳ میلیارد تومانی دست پیدا کرده که این مبلغ در مقایسه با ۳ ماهه نخست سال گذشته، رشد ۵۵ درصدی داشته است.

به گزارش بیدار بورس، شرکت پالایش نفت بندرعباس در صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه (منتهی به خردادماه ۱۴۰۳) از فروش محصولات به درآمد عملیاتی ۹۴ هزار و ۵۴۳ میلیارد تومانی دست پیدا کرده که این مبلغ در مقایسه با ۳ ماهه نخست سال گذشته، رشد ۵۵ درصدی داشته است. این درامد مربوط به فعالیت این شرکت در بازار داخل کشور است و "شبندر" در بازار صادراتی حضور ندارد.

رشد ۵۵ درصدی درآمد "شبندر"

بیشترین درآمدزایی شبندر در این دوره ۳ماهه متعلق به «نفت گاز» با ۳۹ هزار و ۶۲۵ میلیارد تومان بود که سهم ۴۲ درصدی از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

میزان سودآوری که "شبندر" در ۳ ماه نخست سال جاری از خود بر جای گذاشت برابر با ۳ هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان بود که نسبت به سال گذشته رشد ۳ درصدی را به ارمغان آورد. میزان سود خالص در ازای هر سهم نیز طی این دوره ۲۳۶ ریال شناسایی شد.

میزان سرمایه شرکت پالایش نفت بندرعباس در پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ مبلغی برابر با ۱۳ هزار و ۴۳۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته این مبلغ تغییری نداشته است. میزان سود انباشته ثبت‌شده از سوی شبندر با افزایش ۱۰ درصدی به مبلغی بالغ‌بر ۳۵ همت رسیده است. 

رشد ۵۵ درصدی درآمد "شبندر"

مقدار فروش "شبندر"

مقدار فروش محصولات شرکت پالایش نفت بندرعباس در پایان خردادماه ۴ میلیون و ۵۷۹ هزار مترمکعب به ثبت رسیده که نزدیک به ۲۰ درصد در این دوره با افزایش فروش محصولات همراه بود.

کد خبر 38013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =