درآمدهای تجمیعی، تنها نکته مثبت عملکرد ماهانه "کنور" / درآمد ماهانه توسعه معدنی وصنعتی صبانور پس از ۳ ماه سقوط کرد

درآمد "کنور" در تیرماه ۱۴۰۳، ریزش قابل توجه ۴۷ درصدی نسبت به ماه گذشته داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز کاهش درآمد ۱۱ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور در تیرماه سال جاری، از فروش محصولات خود در دوره یک‌ ماهه درآمد ۳۶۲ میلیارد تومانی شناسایی کرد.

در ۴ ماه سپری‌ شده از ابتدای سال مالی نیز درآمدی بالغ ‌بر ۲ هزار و ۱۲۱ میلیارد تومان محقق شده است.

درآمد ماهانه‌ای که "کنور" از فروش محصولات در تیرماه به دست آورد، مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود و لازم به ذکر بوده که سرمایه ثبت شده این شرکت 1277 میلیارد تومان اعلام شده است.

درآمدهای تجمیعی، تنها نکته مثبت عملکرد ماهانه "کنور" / درآمد ماهانه توسعه معدنی وصنعتی صبانور پس از ۳ ماه سقوط کرد

درآمدهای عملیاتی "کنور" در تیرماه ۱۴۰۳

این گزارش نشان می دهد درآمد "کنور" در تیرماه ۱۴۰۳، ریزش قابل توجه ۴۷ درصدی نسبت به ماه گذشته داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز کاهش درآمد ۱۱ درصدی را تجربه کرد، همچنین درآمد تجمیعی که این شرکت طی ۴ ماه گذشته به دست آورد، افزایش ۳۱ درصدی نشان می‌دهد.

در این راستا بیشترین درآمد ماهانه‌ این شرکت مربوط به فروش محصول «کنسانتره» با ۳۲۵ میلیارد تومان بود که نرخ فروش آن به ۴ میلیون تومان در ازای هر تن رسید. همچنین «گندله» دیگر محصول "کنور" بود که در این دوره از فروش آن با مبلغ ۳۶ میلیارد تومان توانست کسب کند.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور در تیرماه سال جاری به لحاظ مقداری، ۸۷ هزار و ۹۲۶ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که نسبت ماه گذشته ۵۱ درصد کاهش فروش را به همراه داشت.

کد خبر 38107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =